ورزشی

حمایت از فلسطین در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا/ ویدئو

فینال لیگ قهرمانان بانوان امشب در ورزشگاه سن ماس اسپانیا بین تیم های بارسلونا و لیون برگزار شد. از نکات قابل توجه این بازی، نمایش پرچم فلسطین در زمین قبل از شروع مسابقه بود.

در حالی که نگاه اهالی فوتبال اروپا به فینال لیگ قهرمانان اروپا دوخته شده بود، پیامی در زمین مسابقه که قبل از شروع بازی توسط دو نفر به نمایش گذاشته شد، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. این دو پرچم فلسطین را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «نسل کشی را متوقف کنید» و «اتحادیه اروپا، همدست نباش».

آنها به حملات بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس به مردم فلسطین اشاره می کنند که باعث کشته شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه شده است.

پس از لحظاتی این پرچم توسط دو نفر روی چمن قرار گرفت و دقایقی بعد مسئولان یوفا روی زمین رفتند و آن را از روی چمن خارج کردند. هنوز مشخص نیست که این اقدام با هماهنگی یوفا بوده است یا اقدامی خودجوش، زیرا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ فوتبال اروپا، یوفا بارها از آوردن پرچم فلسطین به ورزشگاه ها جلوگیری کرده است.

این اولین بار نیست که پرچم فلسطین در فینال اروپا در این فصل دیده می شود. در جریان فینال لیگ اروپا بین بایر لورکوزن و آتالانتا، هواداران حاضر در ورزشگاه پرچم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا