اخبار اقتصاد ایران

حمایت ایرانسل از سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با تأکید بر هوش مصنوعی :: ایران تحلیل

ایرانسل حامی سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر مهندسی برق با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

به گزارش ایران تحلیل، مجموعه «آزمایشگاه های ایرانسل» بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران، در سومین دوره جشنواره بهترین پایان نامه مهندسی برق، جزو برترین پایان نامه های دکتری مهندسی برق با تاکید بر هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، محافظت می کند.

هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و تقدیر از برترین پایان نامه های دکتری در این زمینه است و پس از داوری، آثار برتر دانشجویی مورد حمایت آزمایشگاه سلول ایران قرار می گیرد.

فارغ التحصیلان مقطع دکتری در رشته های مرتبط با مهندسی برق که در سال های ۱۴۰۰ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از پایان نامه خود دفاع کرده اند، آنها می توانند تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنید.

سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر مهندسی برق با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حاشیه سی و دومین کنفرانس مهندسی برق برگزار می شود. این همایش از ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود و ایرانسل در این دوره نیز مانند سال های گذشته حامی این کنفرانس است.

ایرانسل پیش از این از دور جدید پایان نامه های دانشجویی حمایت کرده است اطلاع داده بود. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که از سال ۱۳۹۸، همکاری پژوهشی با دانشگاه های معتبر و پشتیبانی از پایان نامه های دانشجویی را با هدف توسعه این فعالیت ها در دستور کار قرار داده است، در سال ۱۴۰۲ نیز اولویت های پژوهشی خود را با محوریت موضوع هوش فهرست کرده است. مصنوعی، منتشر شد. در این طرح آزمایشگاه ایرانسل که آزمایشگاه هوش مصنوعی را نیز راه اندازی کرده است، اولویت های پژوهشی در زمینه های مختلف را اعلام کرده و از دانشجویان علاقه مند دعوت به عمل آورد تا به وب سایت ایرانسل و با مشاهده لیست این اولویت ها موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا