ورزشی

حمایت بیرانوند از گزینه جانشینی یحیی

وی با اشاره به سرمربی جدید گفت: اگر یک مربی خارجی بیاورید و او در نیم فصل یکی دو نفر را ببازد، می توان انتظار داشت که بزرگترها بگویند او مربی خارجی است و باید به او بدهیم. یک شانس.” قهرمانی را از دست خواهید داد.

بیرانوند درباره سرمربی خارجی هم گفت: یعنی شما در واقع نگاه کنید، هر سرمربی خارجی که گفتید باید به او قیمت بدهید. شما نمی توانید در نیم فصل به سرمربی تیم فرصت بدهید، باید به او زمان بدهید. حالا هواداران پرسپولیس را برای قهرمانی می خواهند.

دروازه بان پرسپولیس درباره ماجرای روز گذشته توضیح داد: به این دلیل ماجرا را برای عثمار گذاشتم چون سرمربی را انتخاب نکردند و شاید سرمربی جدید اسمار را نخواهند اما از عثمار تشکر کردم. حالا من می گویم اگر قرار است اتفاقی بیفتد شما که لیست را بر اساس لیست آقای گل محمدی می گیرید و آقای عثمر که ۵۰ درصد آقای گل محمدی هستند و تیم را تمرین می دهند و سه بازی دوستانه انجام داده اند و می دانند کل شخصیت تیم

علیرضا بیرانوند درباره اسمار ادامه داد: من شخصا به عنوان فردی که با کادر فنی کار کردم این را می گویم. من نمی گویم آقای اسمار را رها کنید، می گویم خوبش این است که آقای اسمار سه هفته تیم را تمرین داد و سه بازی دوستانه انجام داد و بازیکنانی که گرفتید با توصیه آقای اسمار و گل محمدی. او این بازیکنان را می شناسد و تیم را به اردو خواهد برد، پس بگذار تیم در دست این کادرفنی باشد.

وی در پایان گفت: این نظر من است و شاید هواداران چیز دیگری بگویند. حالا شاید خدای ناکرده فردا تیم نتیجه نگیرد و هواداران بگویند شما گفتید آقای اسمار! من می گویم سرمربی جدید اگر بیاید باید شانس داشته باشد و ممکن است با چند باخت کورس را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا