ترندهای روز

حمایت خانواده ابراهیم رئیسی از سعید جلیلی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

خانواده شهید ابراهیم رئیسی طی بیانیه ای از سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره ایران تحلیلات ریاست جمهوری حمایت کردند.

خانواده ابراهیم رئیسی از سعید جلیلی حمایت می کنند

در بیانیه بیت شهید رئیسی آمده است: ضمن احترام به هر دو کاندیدای محترم، امیدواریم برادر عزیزمان جناب آقای دکتر سعید جلیلی، با عنایت و تلاش الهی، بتوانند با پاسداشت میراث مردم راه را ادامه دهند. رئیس جمهور شهید در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی. این کشور عزیز امام رضا علیه السلام باشد.

متن بیانیه بیت شهید رئیسی به شرح زیر است.

نام خداوند بخشنده

مردم عزیز ایران؛ سیدالشهدایی با عنایت پروردگار وارد عرصه ریاست جمهوری شد که وارد ریاست جمهوری شد.

دروغ و توهین و تخریب نه تنها صداقت و صفا و صداقت حکومت کارآمد او را خدشه دار می کند، بلکه ننگی بر پیشانی مدعیان بی انصاف خواهد بود.

امروز اگرچه آن شهید عزیز در میان ما نیست، راهی که گشوده است پیش روی ماست. برای تداوم پیشرفت های مادی و معنوی کشور در این مسیر از شما ملت عزیز دعوت می کنیم ضمن حضور پرشور و آگاهانه در ایران تحلیلات روز جمعه، با ایران تحلیل صحیح، گفتمان «ما می توانیم» را نگذارید. و «کرامت» تبدیل به «نمی توان و نمی شود» «ما می توانیم» و «مثال» می شود.

ضمن احترام به هر دو کاندیدای محترم، امیدواریم برادر عزیزمان جناب آقای دکتر سعید جلیلی با عنایت و همت الهی بتوانند با پاسداشت میراث امام رضا علیه السلام راه این کشور عزیز امام رضا علیه السلام را ادامه دهند. رئیس جمهور شهید در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی. .

و موفقیت از خداست

بیت آیت الله شهید رئیسی، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا