اخبار اقتصاد ایران

حمایت سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» از کسب‌وکارهای اینترنتی :: افق میهن

ابر اپلیکیشن ایرانسلمن ظرفیت تبلیغات و پشتیبانی خود را در اختیار کسب و کارهای اینترنتی دارای مجوز قرار می دهد.

به گزارش افق میهن، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با استفاده از قابلیت های ابر اپلیکیشن «ایرانسلمن» از فروشگاه های اینترنتی پشتیبانی می کند. این پشتیبانی با هدف افزایش تعداد شرکای تجاری فعال در قسمت «مالی و خرید» قسمت پرطرفدار ابر اپلیکیشن ایرانسلمن و متعلق به فروشگاه های آنلاینی است که به صورت قانونی ثبت شده اند، اجرا می شود.

ابر اپلیکیشن “ایرانسلمن” با بیش از ۲۰ میلیون مشترک فعال ماهانه، دروازه ورود خدمات و خدمات دیجیتال برای کاربران ایرانسل و غیرایرانسل است و با پشتیبانی زیرساخت های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تبلیغات و پشتیبانی آن را انجام می دهد. ظرفیت در اختیار فروشگاه های اینترنتی دارای مجوز می باشد. قرار می دهد

کسب و کارها می توانند از طریق صفحه درخواست همکاری در سایت ایرانسلآمادگی خود را برای حضور در بخش “مالی و خرید” در بخش ابر اپلیکیشن محبوب ایرانسلمن اعلام کنند و تاکنون کسب و کارهایی مانند بانی مد و بیماه بازار در این قسمت قرار گرفته اند. همچنین ایرانسل به زودی با ارائه مدل‌های مختلف پرداخت برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی، شرایط خرید را برای کاربران خود تسهیل کرده و منجر به افزایش فروش می‌شود.

ایرانسل در این دوره از حمایت از فروشگاه های اینترنتی، قابلیت های تبلیغاتی ابر اپلیکیشن ایرانسلمن را نیز در اختیار شرکای تجاری جدید خود قرار می دهد. بر این اساس کسب و کارهایی که ظرف مدت ۲ هفته از شروع همکاری، امور فنی مربوط به نمایش کسب و کار خود را در اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی مانند “پاپ آپ ایرانسلمن به مدت ۳ ماه” برخوردار خواهند شد. “ارسال پیامک برای کاربران” و “قرار ملاقات” با دادن کد تخفیف در صفحه متحرک ایرانسلمن از آن بهره مند می شوند.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های ۵G در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتالی در دستور کار خود قرار داده است. و نقش عمده ای در گسترش زیرساخت های ارتباطی کشور داشته است. این به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال عمل کرده است. هدف استراتژیک ایرانسل انتقال از یک شرکت خدمات ارتباطی پایه (تلکو) به یک شرکت فناوری محور (تککو) است که بتواند خدمات متنوعی را هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلت فرم ارائه دهد و اکوسیستم دیجیتال را بسازد. کشور قدرتمندتر ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، گسترش همکاری با کسب و کارهای الکترونیک و توسعه خدمات ابر اپلیکیشن ایرانسلمن را در دستور کار خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا