فناوری

حمایت همراه اول از طرح‌های فناورانه در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فراخوان حمایت از پروژه های فناورانه در حوزه اتصال و ارتباطات با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فراخوان حمایت از طرح های فناورانه در حوزه اتصال و ارتباطات از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام شد. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول.

مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری های اتصال و ارتباطات و با حمایت مرکز پژوهش و توسعه همراه اول که در دی ماه ۱۴۰۲ پروژه های فناورانه در زمینه اتصال و ارتباطات را جذب و حمایت کرده است.

این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناوران فعال در حوزه فناوری های ارتباطی و ارتباطی و با عنوان یکی از کلیدی ترین و آینده سازترین فناوری های قرن حاضر برگزار شده است.

محورهای اصلی این فراخوان شامل فناوری های نوظهور در ارتباطات نسل پنجم و ششم (لایه های هسته، انتقال و دسترسی)، اینترنت اشیا، اتصال و هوشمندی، ارتباطات، توسعه راهکارهای هوشمند در مخابرات، فناوری های ماهواره ای، امنیت سایبری و مخابرات نوری است. و کوانتومی می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام حداکثر تا ۲ نفر اقدام کنند بهمن ماه ۱۴۰۲ به آدرس بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا