خودرو

حمایت همیشگی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از اقدامات و برنامه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری و خودرو محمدحسین صوفی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ابتدای جلسه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت آنلاین برگزار شد و از پیام تسلیت محمد بن سلیم رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (فیا) در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همرزمان شهیدش مبنی بر آمادگی ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی بین المللی با موضوع «آشنایی با بلیت الکترونیکی دو سرنشین و کنوانسیون متصدیان حمل‌ونقل جهانی اعلام شد.

وی افزود: این کارگاه با هدف مدیران و کارشناسان امور گمرکی و خودرو، اعضای FIA و سازمان ملل متحد برگزار می شود و شرکت کنندگان با استفاده از سامانه دو الکترونیکی از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری ایران بازدید و آشنا می شوند. پاسپورت و کنوانسیون های حمل و نقل بین المللی و آشنایی با زیبایی ها و امکانات بی شمار کشور باستانی ایران.

بن سلیم همچنین از حمایت و حمایت همه بخش‌های فدراسیون بین‌المللی اتومبیل رانی (فیا) از این اقدام و تمامی فعالیت‌های مرکز ایرانگردی و اتومبیلرانی خبر داد و گفت: مرکز ایران از حمایت FIA برخوردار خواهد بود. در هر شرایطی اقدامات لازم برای اجرای هر چه بهتر کارگاه بین المللی “آشنایی با بلیط الکترونیکی دو نفره و کنوانسیون های حمل و نقل جهانی” نیز انجام خواهد شد.

وی همچنین از محمدحسین صوفی، مدیرعامل مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی دعوت کرد تا به گروه جدید منا موبیلیتی که اعضای آن باشگاه های حرکتی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا هستند، بپیوندد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا