ترندهای روز

حملات موشکی سنگین مقاومت لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌ها

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت ملت و مقاومت غزه، امروز (یکشنبه) پایگاه صهیونیستی «المراج» را با توپخانه هدف قرار دادیم.

در همین راستا، رسانه‌های عبری از شلیک بیش از ۱۵ موشک از جنوب لبنان به شهرک «مرغلیوت» در منطقه «اسبا الجلیل» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش سما، صدای انفجار در شهر مرگلیوت شنیده شد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: حملات حزب الله به شهرک های شمالی افزایش یافته و موشک های سنگین تری شلیک می شود.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: حزب الله درگیری را تشدید کرده و سامانه گنبد آهنین در برابر پهپادهای این حزب کارآمد نیست.

مدیرکل شهرک کریات شمونا نیز اعلام کرد: تنها به چند موشک برکان دیگر نیاز است تا چیزی از این شهرک باقی نماند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به مناطق «قانا» و «براشیت» و شهرک «حوله» در جنوب لبنان خبر داد.

از آغاز جنگ غزه، مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. حزب الله لبنان بر توقف جنگ غزه به عنوان شرط خود برای توقف حملات خود علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می شود، برای شهرک نشینان صهیونیستی که چندین سال است از مناطق شمالی سرزمین های اشغالی فرار می کنند، به کابوسی تبدیل شده است. ماه ها.

به گزارش رسانه های عبری، ده ها شهرک در شمال سرزمین های اشغالی به دلیل حملات حزب الله تخلیه شده و این مناطق به شهرهای ارواح تبدیل شده است. ساکنان شهرهای شمالی می گویند که کابینه نتانیاهو آنها را تنها گذاشته و به حل بحران در مناطق شمالی فکر نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا