ورزشی

حمله‌ی شدید علیرضا بیرانوند به مدیران پرسپولیس

بیرانوند در این ماجرای جنجالی مخاطب خود را مشخص نکرد اما گویا پیام او خطاب به رضا درویش و دیگر مسئولان باشگاه است و هواداران و صفحات هواداری پرسپولیس را نیز به انتشار پست هایی در راستای سیاست های رضا درویش متهم کرد.

همچنین بیرانوند رضا درویش را متهم به تصمیم گیری علیه پرسپولیس و هواداران این تیم کرد و به جای پرداخت مطالباتش، الحاقیه ای به قراردادش اضافه کرد که منجر به فسخ یک طرفه این بازیکن شد.

او همچنین مدیرعامل پرسپولیس را تهدید کرد که بیشتر فاش خواهد کرد.

جالب است که دروازه بان تراکتورسازی نوشته است به احترام پرسپولیسی ها فعلا از این ماجرا راضی است اما می تواند در این زمینه اظهارات بیشتری داشته باشد.

متن داستان را بخوانید:

خیلی وقت پیش تصمیم گرفتم در مورد گذشته صحبت نکنم. خوب، بد، زشت، همه چیز گذشته است. اما هر چه بیشتر سکوت می کنم رفتار زشتت را بیشتر تکرار می کنی! انگار من مقصر شکست های شما هستم.

چرا هر وقت جایی شکست می خورید یا سوتی می بینید به من حمله می کنید که انگار باید تصمیم اشتباهی بگیرید و من باید جوابش را بدهم. وقتی قرار بود تمام حقوق من را بپردازی چرا تمام مطالبات من را پرداخت نکردی و در حالی که مشروب می خوردی الحاقیه را نوشتی و به من دادی. هیچ یادداشت، صفحه فن یا قلمی ندارم. زمانی که زمان مناسب باشد، همه چیز را صریح و صریح می گویم که شما چه کاری به ضرر باشگاه و هواداران انجام دادید.

شما که اینقدر خوبید و ادعای بزرگی دارید چرا اینقدر نادانید؟ چرا به تصمیم دیگران احترام نمی گذارید؟ اگر همه کاریکاتورهای شما قانونی است، چرا این همه حاشیه ایجاد می کنید و اخبار جعلی می بینید تا دیگران را برای انجام کاری که دوست دارید تحت فشار قرار دهید؟ پس جلو نروید چون بی فایده است. من هنوزم احترام میذارم دیگه نمیگم چون میدونی به احترام تیم چی نگفتم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا