ترندهای روز

حمله افراد ناشناس به آمبولانس حامل بیمار قلبی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

محمدامین نیکویی نژاد افزود: شب گذشته در منطقه «دیشموک» کهگیلویه و بویراحمد آمبولانس فوریت های پزشکی حامل یک بیمار قلبی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

حمله افراد ناشناس به آمبولانس حامل یک بیمار قلبی

نیکویی نژاد خاطرنشان کرد: طی تماسی در ساعت ۲۱:۵۳ روز جمعه ۳۱ تیرماه با مرکز ارتباط اورژانس شهرستان کهگیلویه و درخواست کمک برای یک بیمار قلبی در روستای لیراب از توابع دیشموک، آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک اعلام شد. بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شد که پس از حضور کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه جهت اعزام بیمار به مرکز درمانی، بیمار را به آمبولانس منتقل کردند.

وی بیان کرد: این آمبولانس در حال انجام ماموریت انتقال یک بیمار به مرکز درمانی حوالی روستای دشتک بود که ناگهان فردی ناشناس در تاریکی شب با پرتاب سنگ به سمت آمبولانس در حال حرکت و آسیب جدی به آمبولانس وارد شد.

نیکویی نژاد تصریح کرد: حمله به آمبولانس فوریت های پزشکی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و امیدواریم مردم منطقه و نهادهای امنیتی فرد مورد نظر را شناسایی و برای مجازات به دستگاه قضایی تحویل دهند.

وی با اشاره به آسیب جدی به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دیشموک افزود: با خارج شدن هر آمبولانسی از چرخه خدمات رسانی، سلامت مردم نیز به شدت آسیب می بیند.

نیکویی نژاد با بیان اینکه در این حمله آسیبی به بیمار و تکنسین های اورژانس وارد نشد، افزود: آمبولانس های فوریت های پزشکی سرمایه ملی برای نجات حادثه دیدگان هستند و آسیب رساندن به آنها تعدی به بیت المال و اموال همه مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا