ورزشی

حمله با اسید به فوتبالیست ملی‌پوش؛ ماجرا از چه قرار است؟

فیصل حلیم، وینگر تیم اف سی سلانگور در اوایل ماه می در یک مرکز خرید در خارج از کوالالامپور مورد حمله اسید قرار گرفت و از ناحیه گردن، کتف، دست و سینه دچار سوختگی درجه چهار شد.

این بازیکن محبوب ۲۶ ساله که به “میکی” معروف است، پس از حمله به بیمارستان منتقل شد و به مدت سه هفته تحت درمان قرار گرفت.

در این مدت چندین عمل جراحی برای درمان جراحات ناشی از سوختگی شدید پوست روی او انجام شد.

فیصل که پس از این حادثه برای اولین بار با خبرنگاران صحبت کرد، با چشمانی گریان گفت: امیدوارم بتوانم طی یک تا دو ماه آینده به میادین فوتبال بازگردم، هرچند پزشکان می گویند روند درمان ممکن است. تا شش ماه طول بکشد.”

او که مشتاق است دوباره به هم تیمی هایش در اف سی سلانگور بپیوندد، افزود: به محض اینکه پزشکان به من چراغ سبز نشان دهند به تمرینات بازخواهم گشت.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی که به این موضوع اختصاص داشت، گزارش داد که در دیدار بازیکن تیم ملی مالزی با خبرنگاران، زخم ها و زخم های ناشی از سوختگی اسیدی در سمت چپ سر و صورت وی دیده می شود.

در این گزارش همچنین آمده است که فیصل حلیم به دلیل کاهش وزن بسیار لاغر و لاغر به نظر می رسید و حرکات بدنی او به کندی انجام می شد.

۱۲ محافظ قوی با لباس مشکی این بازیکن را هنگام حضور در نشست خبری همراهی می کردند.

فیصل در بخشی از این نشست خبری بدون اشاره به جزئیات گفت که در حال حاضر به همراه خانواده خود در مکانی مخفی به سر می برد و امیدوار است که به زودی بتواند طبق معمول بدون نیاز به مخفی شدن یا محافظت آزادانه تردد کند. .

دو مظنون پیش از این در پی اسیدپاشی به بازیکن تیم ملی مالزی دستگیر شده بودند، اما هر دو بدون هیچ اتهامی آزاد شدند. هنوز مشخص نیست دلیل این حمله چه بوده است.

حادثه ای که برای فیصل حلیم رخ داد، جدی ترین و پر سر و صداترین حادثه در میان سلسله حملات و جنایاتی است که در ماه می گذشته علیه چهار بازیکن فعال سطح بالای فوتبال مالزی رخ داد.

در گزارش خبرگزاری فرانسه آمده است که هنوز هیچ مدرک و مدرکی مبنی بر ارتباط این پرونده ها با یکدیگر وجود ندارد.

فیصل حلیم بازیکن سرشناس تیم ملی مالزی است که گل تساوی او مقابل کره جنوبی در ابتدای سال جاری به عنوان بهترین گل جام ملت های آسیا انتخاب شد.

او که در نشست خبری از حادثه اسیدپاشی بسیار ناراحت و متاثر به نظر می رسید به خبرنگاران گفت: دلم برای فوتبال تنگ شده است.

فصل جدید لیگ فوتبال مالزی قرار بود از دهم اردیبهشت ماه گذشته با دیدار افتتاحیه تیم سلانگور و قهرمان سوپرلیگ این کشور «جوهور دارالتظیم» آغاز شود.

با این حال سلانگور به دلیل “تهدید و اتفاقات جنایی” علیه برخی از بازیکنان از این مسابقه انصراف داد. با این حال لیگ داخلی مالزی یک روز بعد تحت تدابیر شدید امنیتی آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا