ورزشی

حمله به فردوسی‌پور به جرم ساختن برنامه موفق!

عادل فردوسی پور این روزها با سایت فوتبال ۳۶۰ بازگشته و به همراه پژمان جمشیدی ویژه برنامه جام ملت های آسیا را اجرا می کند. ویژه برنامه فردوسی پور با حضور چهره های سرشناسی از جمله علی دایی، امیر حجرضایی، کریم باقری، جواد نیکونم، جواد کاظمیان و مسعود شجاعی بسیار مورد توجه قرار گرفته و قسمت های مختلف آن در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. برنامه شنبه فوتبال ۳۶۰ با حضور علی دایی در لایو اینستاگرام بیش از ۱۰۰ هزار بیننده داشت که رکورد بزرگی است.

در چنین شرایطی با وجود موفقیت برنامه فوتبال ۳۶۰، موضوعی در برنامه روز شنبه که با حضور علی دایی پخش شد، هجمه های زیادی را به عادل فردوسی پور وارد کرد. ماجرا از این قرار است که با توجه به مصادف شدن دیدار ایران و ژاپن با تولد علی دایی، سورپرایز کوچکی برای او در نظر گرفته شد و بدون اطلاع دایی، کادر برنامه دختر نوجوان او را نیز دعوت کرد که باعث خوشحالی و هیجان شهریار فوتبال شد. . ایران را دنبال کرد. پس از این برنامه برخی صفحات توئیتر و کانال های تلگرامی عادل فردوسی پور را به دلیل بی حجابی دختر نوجوان علی دایی و سیلی زدن مجری برنامه به سر او مورد انتقاد قرار دادند و واکنش شدیدی به این اتفاق نشان دادند.

این هجمه ها به برنامه موفق و پرمخاطب فردوسی پور در حالی صورت گرفت که او با ویژه برنامه جام ملت های آسیا توانست بار دیگر توانایی های خود را در برنامه سازی و اجرا نشان دهد. در همین مدت ویژه برنامه های صدا و سیما در شبکه های ۳ و ورزش نیز نتوانسته رضایت مخاطبان رسانه ملی را جلب کند و انتقادات زیادی درباره آن شنیده می شود. رفتارها و اظهارات عجیب مجریان و کارشناسان برنامه ها باعث نارضایتی مردم شده و انتشار ویدئوهای آنها نیز واکنش های شدیدی را در پی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا