ترندهای روز

حمله بی‌سابقه یک مجری به مهران مدیری به خاطر اسکار

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

«برنامه ای برای ربودن وقت مخاطبان!» عنوان یادداشت روزنامه ایران به قلم محمد رسام رضوانی مجری حمله به مهران مدیری و برنامه «اسکار» نوشته شده است.

در این یادداشت آمده است:

در هر قسمت شاهد ریتم کند و حتی انتظار بیش از حد برای جابجایی لوازم جانبی هستیم و در اواسط این رئالیتی شو، جریان ذهنی مخاطب با تبلیغات اسپانسر در اواسط برنامه اشتباه گرفته می شود و مخاطب. اغلب با کمی جلو رفتن ریتم سریع تری به برنامه می دهد.

ایران تحلیل میهمانان و نقش های فرعی در این بازی نمایشی همان سبک کارگردانی مهران مدیری است، اما به نظر می رسد فضای فکری برای محتوای این برنامه وجود ندارد و نتیجه تولیدی سریع برای ربودن وقت مخاطبان است. عدم تسلط مدیری در اجرا نشان می دهد که مسیر کنداکتور برنامه حتی یک بار هم بازبینی نشده است.

در هر برنامه رقابت محور انتظار می رود که سیستم امتیازدهی سازوکار سالم، مشخص و دقیقی داشته باشد اما در این برنامه ملاک درستی برای امتیازگیری نخواهید دید و همه چیز به روحیه آقای مدیری مربوط می شود.

خلاصه اینکه «اسکار» حسابداری درستی ندارد. برنامه اسکار علاوه بر معایبی که دارد ویژگی های خاص خود را نیز دارد و آن اینکه میهمان در صورت باخت در هر قسمت یک مسئولیت اجتماعی انجام می دهد که ارتقای مسئولیت اجتماعی نکته مثبت و پررنگی در این برنامه است.

در هر برنامه پرمخاطب، برخی از مهمانان همیشه جذاب تر و جلب توجه می کنند و برخی در حاشیه هستند و از بازخورد برخی قسمت ها در فضای مجازی، اسکار مردمی به مهمانان خوب این برنامه تعلق می گیرد. به عنوان مثال حضور نعیمه نظام دوست در یکی از فصل های این برنامه باعث افزایش بازدید و رضایت مخاطبان شد در حالی که در فصل دیگر از مهمانان استقبال نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا