ورزشی

حمله تند به کریستیانو رونالدو؛ او از گریه پول در می‌آورد!

فوتبال نویس روزنامه آلمانی “TAZ” در مطلبی با عنوان رونالدو اینفلوئنسر که از گریه پول در می آورد علیه او نوشت. در این مقاله آمده است: کریستیانو رونالدو پردرآمدترین اینفلوئنسر در مسابقات قهرمانی اروپا است. او دیگر نمی تواند آنقدر خوب به توپ ضربه بزند، با این حال چیزهای زیادی در فوتبال هنوز حول او می چرخد.

بله، بالاخره فوتبال است و پردرآمدترین فرد فوتبال یک پنالتی مهم را از دست داد. وقتی اشک خشم و شرم بر صورت رونالدو جاری شد، تمام ثروتش به او کمک نکرد. اما شاید در لحظه‌ای که میلیونرهای تیمش که از هر نظر ضعیف‌تر از او هستند دلداری می‌داد، در ذهنش حساب می‌کرد که شاید این گریه روز مسابقه ارزشش را داشته باشد.

مدیران تبلیغاتی نایک مطمئناً قبلاً تعیین کرده اند که چند بار لوگوی این برند معروف روی سینه یک بازیکن ظاهر می شود و چند نفر در مورد آن به صورت آنلاین صحبت می کنند. پس بیایید در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کنیم، سفیر برندی که هنوز فوتبال بازی می کند، چهره ای تبلیغاتی که مدت هاست خودش به یک برند تبدیل شده است!

شاید او چندان با سبک بازی این تیم ملی پرتغال سازگار نباشد. تقریبا در هر نمای نزدیک، رونالدو مرد ۳۹ ساله ای را نشان می دهد که زمانی یکی از بهترین فوتبالیست های روی زمین بود. حتی قبل از پخش سرود ملی، این تبلیغات عجیب درباره «CR7» شروع می شود.

خیلی ها از جمله گزارشگر بازی پرتغال – اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی، در واقع از این مخفف که از حرف اول نام و شماره پیراهن رونالدو تشکیل شده است، برای صحبت درباره او استفاده می کنند. عطر، لباس زیر، عینک و ساعت با برچسب CR7 به فروش می رسد و همه اینها مطمئناً به ضرر رونالدو نیست. حتی واکنش آن دختر پرتغالی به قرار گرفتن در کنار رونالدو و لمس او قبل از شروع بازی و پخش سرود ملی، بازتاب جهانی پیدا کرد.

شهرت جهانی تنها با یک لمس؛ این تورنمنت همچنین یک دختر کوچک را بسیار خوشحال کرد زیرا او این فرصت را داشت تا رونالدو بزرگ، اسطوره او و موفق ترین اینفلوئنسر جهان را لمس کند.

رونالدو بیش از ۶۰۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و پست های او میلیاردها تعامل ایجاد می کند، به طوری که شرکت نایک، سازنده لوازم ورزشی، همانطور که بسیاری از خبرگزاری های ورزشی در پاییز گزارش دادند، یک “قرارداد میلیارد دلاری” جدید با این بازیکن پیر امضا کرد. به امید پیروزی و قهرمانی رونالدو در تورنمنت ها برای بهره مندی از محبوبیت پرتغالی.

مدت هاست که محبوبیت رونالدو کاملا از مهارت های بازی او جدا شده است. این احتمال وجود دارد که او بازی خوبی در باشگاه خود نصر عربستان داشته باشد که مطمئناً دستمزد خوبی به او خواهد داد، اما او هنوز در یورو ۲۰۲۴ این کار را نکرده است. هم تیمی هایش خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا او را در کانون توجه قرار دهند تا او در نهایت بتواند این کار را انجام دهد. نمره.

این او را به اولین فوتبالیستی تبدیل می کند که در شش دوره مسابقات قهرمانی اروپا گلزنی کرده است، چیزی که هیچ کس قبلاً به آن دست نیافته است و مطمئناً باعث می شود مردم حتی بیشتر از شلوار، لباس زیر، عطر، ساعت و عینک CR7 بخواهند. برای خرید بارها و بارها، هم تیمی های او با وجود اینکه می دانند شانس گلزنی شان بهتر است، تسلیم می شوند.

اما او پاس های زیادی را از دست می دهد و حتی هم تیمی هایش را مقصر می داند. چرا؟ چون فکر می کند پاس های آنها ناکافی است. او همچنین مجاز به زدن هر ضربه ایستگاهی است، اما هوادارانی که در سکوهای پشت دروازه نشسته‌اند، مدت‌هاست می‌دانند که اگر رونالدو یک ضربه ایستگاهی بزند، باید مراقب باشند که با توپ به صورت خود ضربه نزنند، زیرا او معمولا توپ را ارسال می‌کند. توپ در همه جا غیر از دروازه

در عوض، تحسین هواداران رونالدو برای هر کاری که او انجام می دهد، دست نخورده باقی می ماند. به ندرت در طول مسابقه کسی به صورت مخفیانه وارد زمین می شود تا با رونالدو سلفی بگیرد. و هیچ کدام اهمیتی نمی دهند که رونالدو فقط در زمین راه می رود.

اگر او آن ثروت را نداشت، ممکن بود مدت‌ها پیش به دلیل فرار مالیاتی به زندان بیفتد و وقتی زنی او را به تجاوز جنسی متهم کرد، دچار مشکل جدی می‌شد. امشب در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه شاید آخرین فصل این نمایش رونالدو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا