ورزشی

حمله دوباره سرمربی تایلند به تیم ملی فوتسال ایران

حواشی دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۴ با وجود گذشت دو روز از این دیدار همچنان ادامه دارد. این بار آرژانتینی ها حواشی فوق را دنبال کردند.

میگل رودریگو سرمربی تایلند پس از بازی ایران و فرانسه در صفحه شخصی خود نوشت که اعضای تیم ایران و فرانسه به فوتسال آبروریزی کردند. فدراسیون فوتبال اعلام کرد از این مربی شکایت خواهد کرد اما این مربی باز هم ایران را متهم کرد.

این سرمربی اسپانیایی در صفحه شخصی خود به مصاحبه بازیکنان آرژانتین اشاره کرد و نوشت: از شما متشکرم که جسارت دارید و شاهد دیگری بر رسوایی ایران و فرانسه برای فوتسال هستید. در لیتوانی همگی دیدیم که اگر فرانسه مقابل ایران نبود، این تیم دوباره همین کار را می کرد.

نکته جالب اینجاست که اشاره های سرمربی تایلند به این اتفاق تاریخی باعث شد تا آرژانتینی ها وارد این ماجرا شوند. صفحه توئیتر «AFAestudio» که زیر نظر روابط عمومی تیم ملی فوتسال آرژانتین اداره می شود، با دو بازیکن این تیم به نام های واپوراکی و سباکورسو گفتگویی انجام داده است. مجری این گفت و گو به جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اشاره کرد که تیم های ملی ایران و آرژانتین در کنار هم قرار گرفتند و ایران با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آرژانتین شد تا به عنوان تیم دوم به جمع یک شانزدهم نهایی راه یابد.

شاگردان محمد ناظم الشریعه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ ازبکستان را پشت سر گذاشتند اما در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب قزاقستان شدند. مجری برنامه فوق به این اتفاق اشاره کرد و گفت ایران در آن سال به آرژانتین باخت و در مسیر آسان تری برای حذفی قرار گرفت. بازیکنان آرژانتین هم گفتند ایران در این دیدار شکست خورد و در رده آسان جدول حذفی قرار گرفت اما این شکست را عمدی ندانستند.

در جام جهانی ۲۰۲۱ که سرمربی تایلند مدعی شده ایران عمدا آلبی سلسته را شکست داده است، آرژانتین با غلبه بر تیم های پاراگوئه، روسیه و برزیل به فینال این رقابت ها راه یافت و در آن دیدار مغلوب پرتغال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا