ورزشی

حمله دوباره نکونام به پرسپولیس؛ میلیون دلاری خرج کردند

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته سی ام لیگ برتر گفت: فصل پر از اتفاقات عجیبی بود که در فوتبال ما می افتد. با توجه به تعلیق مسابقات به خصوص جام ملت های آسیا و همچنین فراز و نشیب های لیگ، سال پر استرس و سختی بود.

وی ادامه داد: فردا آخرین بازی برای ماست و اهمیت بازی برای بازیکنان مشخص است. مقابل تیمی بازی می کنیم که قابل احترام است و با توجه به شرایط جدول نیاز به امتیاز دارد. امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز وارد زمین شوند و به موفقیت برسند.

نکونام درباره بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه پاس قوامین اظهار کرد: این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می دهد و در هیچ جای دنیا اتفاق نمی افتد. دوستانی که از روز اول جدول لیگ را نوشتند باید فکر می کردند وقتی دو تیم بزرگ قرار است در دو ورزشگاه بازی کنند و شرایط مهیا نیست، این برنامه ریزی را انجام ندادند. شاید دوستان فکرش را هم نمی کردند که قهرمان هفته آخر مشخص شود. این موضوع بی تدبیری و بی برنامگی در فوتبال ماست و خنده دار است که تیم ما برای قهرمانی می جنگد اما هوادار ندارد.

سرمربی استقلال افزود: الان این اتفاق افتاده و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. اگر تیم دیگری بود می توانست کاری انجام دهد اما ما نتوانستیم. گفتند کسانی را که قرار است با تیم بیایند به عنوان تماشاگر معرفی کنید. سوالی پرسیدم در بازی با هواداران که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد کسی کد ملی گرفت؟ حالا باید کد ملی بدهیم و می خواهند موها را از سرمان بکشند. هرچند این شرایط از اول فصل برای ما وجود داشت. وقتی بازی بدون تماشاگر است، حضور ۵۰، ۶۰ نفری نمی تواند متفاوت باشد. متاسفانه اتفاقات عجیبی در فوتبال ما می افتد.

نکونام در خصوص اینکه سرمربی پرسپولیس برخلاف اسمار با مشکلات زیادی مواجه بود، گفت: زمانی که ما شروع کردیم هیچ مشکلی با حجت کریمی نداشتیم و کارها خوب پیش می رفت، اما بعد از آن مشکلاتی پیش آمد که به ما هم وارد شد، اگر رقبای ما را درگیر کرد. که در بالای جدول هستند سال آینده به ۴ بازیکن نیاز داریم، ما به ۸ بازیکن نیاز داریم زیرا امسال شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و شرایط مساوی نداشتیم.

وی یادآور شد: با تغییر سرمربی در تیم رقیب بیش از یک میلیون دلار برای گرفتن بازیکن دادند. اگر این مشکلات، اتفاقات داوری و… را نداشتم، مثل مربی حریف آرام بودم و اینجا می نشستم و راحت حرف می زدم. قبل از اینکه صدر جدول را از دست بدهیم اتفاقاتی افتاد که باورم نمی شد. از روز اول تلاش ما این بود که طبق وظیفه خود برای هواداران استقلال بجنگیم و بهترین بازی هایمان را انجام دهیم. الان هم خوشحالیم که کادر فنی و بازیکنان در کنار باشگاه کار خود را انجام داده اند. امیدوارم فردا موفق باشیم و قهرمان شویم. از فردای بازی فردا به فصل بعد نگاه می کنیم و آنچه لازم است انجام می دهیم. تا آخرین ثانیه بازی تلاش می کنیم و باید ببینیم چه می شود.

نکونام در واکنش به این سوال که آیا باشگاه استقلال به خاطر صحبت هایش از جمله تعویض نکردن ورزشگاه برای بازی فردا بازی و مسائل خارج از زمین را باخته است، گفت: چقدر بتوانیم از این اتفاقات و مسائل خارج از زمین دفاع کنیم، چیزی نیست. دست من باشد سازمان هایی هستند که در مورد محل بازی تصمیم می گیرند. من مربی تیم هستم و فقط می توانم حاشیه های فوتبال را کنترل کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا