ورزشی

حمله رضا درویش به مهدی تاج

رضا درویش در واکنش به اتفاقات شب گذشته و تغییر قانون سقف قراردادها واکنش شدیدی به فدراسیون فوتبال داشت. قرارداد مارک ویلموتس شب گذشته به عنوان تاریک ترین نقطه تاریخ فوتبال تلقی شد و دیدیم که تنها ۳ ساعت مانده به پایان مهلت بارگذاری مدارک تیم های آسیایی، دوستان قانون را تغییر دادند که این یک قانون است. توهین به شعور هواداران و افکار عمومی

وی در پاسخ به این سوال که آیا سخنان تند او نوعی اعلان جنگ علیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیست، یادآور شد: من با آدمی سر و کار ندارم، بحث من تفکری است که پشت این ماجراست. آیا ۳ ساعت مانده به پایان مهلت بارگذاری مدارک می توان بازیکن گرفت که آقایان قانون سقف قرارداد را تغییر می دهند؟ این نشان می‌دهد که برخی می‌دانستند قرار است چه اتفاقی بیفتد و به راحتی منتظر بودند تا در زمان باقی‌مانده بازیکنانی را که می‌خواستند به زمین بفرستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: چه کسانی این اطلاعات را می دانستند و به چه کسانی منتقل کردند؟ کدام تیم می تواند در ۳ ساعت بازیکن جذب کند؟ کی میدونست پشت صحنه چیه؟ همه اینها توهین به شعور تماشاگران و هواداران پرسپولیس است و باید بدانند چه خبر است.

درویش ادامه داد: مصاحبه های قبلی را بخوانید، خودشان گفتند قانون رعایت می شود اما چه کردند؟ با توجه به همان قانونی که گذاشتند، چند بازیکن از گروه ما رفتند اما حالا شرایط را تغییر داده اند. آیا این دشمنی با پرسپولیس نیست؟ چه کسی با چه قدرتی این موضوع را مدیریت می کند؟ چرا وقتی لیگ تمام می شود رئیس فدراسیون از یک تیم و باشگاه عذرخواهی می کند؟ و در صحنه ای که عده ای معتقدند گل درست بوده یا نه اما ۱۰ دقیقه قبل از آن پنالتی و اخراج ما را نمی بینند که همه تایید کردند.

وی ادامه داد: بدون شک این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد و از روز دوشنبه نیز اقداماتی داریم که اعمال خواهیم کرد. حرف ما این است که قانون باید برای همه یکسان باشد و اگر می خواستند این کار را انجام دهند به جای اینکه فقط ۳ ساعت قبل از زمان و مهلت اعلام شده موضوع را مطرح کنند در زمان لازم به درستی اطلاع رسانی می کردند.

درویش گفت: پرسپولیس به دلیل قانونی بودن باید پرداخت کند. خیلی از دوستان به ما گفتند که این قانون رعایت نمی شود و الان می بینیم که درست گفته اند. از طرفی در اساسنامه آمده است که هیات مدیره باید ۱۰ روز قبل اطلاع رسانی می کرد و هیچ جا نوشته نشده است که طرحی را تلفنی تایید یا تایید کرد، اما آقایان این کار را کردند.

مدیرعامل فرش پوشان تاکید کرد: اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد مانند یک خیمه شب بازی است. در مورد بیرانوند اقداماتی صورت گرفته اما تکلیف مشخص نیست در حالی که موارد مشابه به سرعت انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا