ارزهای دیجیتال

حمله فیشینگ به دارندگان شیبا اینو


به گزارش ایران تحلیل، جامعه معروف شیبا اینو میم کوین با حمله جدید اعضای ناشناس از طریق کلاهبرداری در بازار ارزهای دیجیتال مواجه شده است. با توجه به حمله اخیر به دارندگان میم سکه شیبا اینو، صفحه توییتر شیباارمی اسکام اظهارات لازم را برای دارندگان این میم سکه منتشر کرده و نسبت به این کلاهبرداری هشدار داده است.

کلاهبرداری از صاحبان Shiba Inu با BONE Airdrop

اعضای جامعه شیبا اینو از جمعه گذشته با حملات فیشینگ ایمیل جدید مواجه شده اند. گزارش شده است که ایمیل های کلاهبرداری حاوی لینک هایی به یک ایردراپ جعلی برای توکن Bone ShibaSwap، که به عنوان توکن گاز شیبا اینو نیز شناخته می شود، بود. این پیوند مخرب از صاحبان Shiba Ino دعوت می کند تا روی یک پیوند کلیک کنند و پس از اتصال، دارایی های کیف پول آنها را به سرقت می برد.

محتوای وب سایت منتشر شده از طریق ایمیل های فیشینگ با آرم و حتی لحن گفتگوی مشترک اعضای انجمن شیبا اینو بسیار شبیه به وب سایت اصلی شیبا اینو بود، بنابراین صاحبان آن فریب خوردند و به صحت این ایمیل اشاره کردند. . پس از شروع ارسال این ایمیل ها، صفحه کلاهبرداری شیبارمی اطلاع رسانی های لازم در مورد این حمله را آغاز کرد و به دارندگان این میم کوین توصیه کرد که روی این لینک کلیک نکنند و ایمیل را حذف کنند.

کلاهبرداری در جامعه ارزهای دیجیتال در حال افزایش است

ایمیل های فیشینگ تنها راه برای کلاهبرداری از فعالان بازار ارز دیجیتال نیستند. روش هایی که کلاهبرداران در این فضا استفاده می کنند شامل ایجاد وب سایت های جعلی، تقلید از شخصیت های معروف این بازار، هک حساب های مهم توییتر و انتشار اطلاعات نادرست، اعلان های نادرست و ایردراپ های دروغین است.

از ابتدای سال جاری، سایت کلاهبرداری شیبارمی موفق به کشف ۵۰ کلاهبرداری با هدف قرار دادن دارندگان سکه میم شیبا اینو شده است. این یکی از دلایلی است که دارندگان Shiba Ino باید دائماً اخبار برتر این میم کوین را دنبال کنند تا به سرعت از فعالیت های کلاهبرداری مشابه آگاه شوند.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا