ترندهای روز

حمله مسلحانه خواننده مجالس به خانه پدرزنش؛ یک نفر کشته و 2 زخمی شدند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در ساعات پایانی عصر چهارشنبه با حضور در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران از شنیده شدن صدای تیراندازی در محدوده امنیتی آنها مطلع شدند. به این ترتیب گروهی از ماموران پلیس در محل تیراندازی حاضر شدند.

دقایقی بعد ماموران با بازپرس قتل تهران تماس گرفتند و به بازپرس امیرحسین علیمردان گفتند که حوالی ساعت ۲۳ مردی مسلح وارد منزل مقتول که منزلی در محله جنت آباد جنوبی است و پس از آن شلیک چندین گلوله، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. زن نوه ۶ ساله صاحب خانه را ربود و آنجا را ترک کرد.

به این ترتیب بازپرس جنایی و کارآگاهان ویژه قتل با حضور در محل حادثه ابتدا پیرمرد ۷۰ ساله ای را مشاهده کردند که بر اثر اصابت گلوله جان باخته و روی زمین افتاده بود. کارشناسان پزشکی قانونی از کشته شدن وی با ۶ گلوله خبر دادند. در فاصله کمی از مقتول، آثار خون روی پای بعدی نیز مشاهده شد و این بار ماموران شناسایی به بازپرس علیمردان گزارش دادند که دو زن که یکی از آنها ۶۰ ساله و دیگری جوانتر است، روی زمین افتاده اند. . به هر یک از این دو زن یک گلوله شلیک شد تیر به شکمشان ضربه خورد و به دلیل شرایط و خونریزی، عوامل اورژانس آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

کارآگاهان اداره دهم آگاهی در گزارشی کوتاه اعلام کردند که مرد متوفی پدر خانواده و دو زن مجروح مادر و دختر خانواده هستند و در حال حاضر تحت مداوا هستند اما وضعیت دختر خانم خانواده بحرانی اعلام شده است.

پس از آن در تحقیقات انجام شده مشخص شد عامل تیراندازی خونین داماد جوان خانواده بوده است. کارآگاهان متوجه شدند که او خواننده مجالس، رستوران ها و مهمانی هاست و همسرش با او اختلافات زیادی دارد. زن جوان از شغل شوهرش بسیار ناراضی بود زیرا همسرش مجبور بود تا دیروقت بیرون بماند. علاوه بر این مرد جوان معتاد به شیشه است و به دلیل اعتیاد همسرش را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

زن جوان به خاطر همین اختلافات تصمیم به طلاق گرفت اما شوهر مخالف جدایی بود. به همین دلیل زن جوان چهار سال پیش از این اختلافات به خانواده اش اطلاع داد و به همراه پسر ۶ ساله اش به خانه پدری در جنت آباد جنوبی رفت.

مدتی زندگی این زوج به همین منوال ادامه داشت تا اینکه مرد جوان دو هفته پیش یک دستگاه کلت کمری خرید و قصد تهدید و کشتن همسرش را داشت. وی سرانجام عصر چهارشنبه به بهانه صحبت و حل مشکلات با همسرش، مسلح به خانه پدرشوهرش رفت. زن، پدرشوهر و مادرشوهر مرد جوان فکر کردند که او تصمیم گرفته است عوض شود و برای حل مسائل به آنجا رفتند و در خانه را باز کردند. اما زمانی که داماد خانواده وارد ساختمان شد، ابتدا با پدرشوهرش جروبحث کرد و شش گلوله به او شلیک کرد و سپس به مادرشوهرش و همسرش شلیک کرد و در نهایت صحنه جنایت را ترک کرد. پسرش.

زن ۶۰ ساله ای که حالش با دخترش بهتر نبود در تحقیقات گفت: همزمان با صدای شلیک گلوله و دامادم از خانه خارج شدم. تیر او به شکمم شلیک کرد.

با شناسایی هویت ضارب فراری، ماموران تحقیقات برای دستگیری وی را آغاز کردند. اما اثری از این مرد و فرزند خردسالش نبود تا اینکه حدود ۲۴ ساعت پس از آغاز تحقیقات جنایی، خواهر قاتل با پلیس تماس گرفت و گفت: لحظاتی پیش زنگ خانه ما را زدند و وقتی در را باز کردم. پسر خواهرم پشت در بود.» به قول خودش پدرش او را جلوی در خانه آورده بود و او را رها کرده بود و از او خواسته بود به خانه ما بیاید.

در پی این تماس، سرنوشت خردسال ربوده شده مشخص شد و کارآگاهان جنایی پایتخت با نگرانی کمتری به تحقیقات ادامه دادند و در نهایت موفق شدند رد مرد مسلح را در باغی در حوالی کرج پیدا کنند. با کشف سرنخی از مخفیگاه قاتل متواری و انجام هماهنگی های لازم با بازپرس جنایی، کارآگاهان راهی باغ شده و مرد جوان را دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران به قتل پدر و تیراندازی به مادر و همسرش اعتراف کرد. تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس جنایی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد و در صورت فوت همسرش، دو قتل به وی متهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا