فرهنگ و هنر

حمیدرضا پگاه: فضای کاری سینما را وسیع‌تر کنید :: افق میهن

حمیدرضا پگاه; این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر معتقد است: هر چه فضای کار گسترده تر باشد محدودیت ها کمتر و سینما رونق بیشتری دارد.

به گزارش افق میهن، حمیدرضا پگاه گفت: در خصوص سینما امیدوارم هرکسی که می خواهد فیلم بسازد بتواند آن را بسازد و همه فیلم ها اکران شود و مردم انتخاب کنند که چه چیزی را ببینند.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر چه فضای کار گسترده تر باشد، محدودیت ها کمتر باشد، سلیقه ها بیشتر کار کند، مردم و مخاطبان حق انتخاب بیشتری دارند و این به رونق سینما کمک می کند.

پگاه می گوید اعتقادی به تمایز بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون ندارد. یک بازیگر باید حضور داشته باشد، کارش را انجام دهد، هر جا که فکر می‌کند می‌تواند سازنده باشد، کارش را پیش ببرد، تجربه کند و لذت ببرد.

این بازیگر درباره تفاوت بازیگری در تئاتر، فیلم کوتاه و بلند نیز گفت: هر شغلی سختی های خاص خودش را دارد و شاید گاهی اوقات یک فیلم کوتاه سخت تر و پر استرس تر از یک فیلم بلند باشد.

وی در عین حال گفت: هر چه بیشتر در هنر پیشرفت کنید می توانید نگاه خاص تری داشته باشید و از زوایای مختلف به موضوعات هنری نگاه کنید و چون از نگاه نقاشی نیز استفاده می کنید این به شما کمک می کند تا علاوه بر آن ابعاد جدیدی نیز داشته باشید. به ظاهر جدید بگذارید هنر به روی شما باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا