ورزشی

حواشی بازی پرسپولیس- الدحیل؛ شعار حیا کن رها کن هواداران علیه گل محمدی

* پس از صلاح زکریا دروازه بان الدحیل و بازیکنان این تیم یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به داور ژاپنی اعتراض کردند.

* در شرایطی که به نظر می رسید بیش از ۶۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند، گوینده ورزشگاه تعداد هواداران را ۵۳ هزار و ۱۸۵ نفر اعلام کرد.

* پرسپولیس در دقیقه ۸۰ بهترین فرصت گلزنی را داشت اما تیر ضربه و سپس بیرون رفتن گیورگی گلسیانی باعث تعجب و ناراحتی هواداران حاضر در ورزشگاه شد.

* ۲ دقیقه بعد از این صحنه، مدافع سرخپوش گرجستانی مقابل میشل اولونگا، ستاره کنیایی الدحیل روی کورس ماند تا دروازه قطر به گل دوم خود برسد. بازیکنان الدحیل پس از این گل برای شادی به سمت هواداران رفتند که باعث شد بطری های آب زیادی به سمت آنها پرتاب شود. به همین دلیل بیرانوند از دروازه بیرون آمد و هواداران را به آرامش دعوت کرد. پس از این اتفاق همه بازیکنان و هواداران پرسپولیس برای دقایقی مات و مبهوت ماندند.

* مرتضی پورعلیگنجی مدافع مصدوم پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل دوم الدحیل با ناراحتی فراوان ورزشگاه را ترک کرد تا حمید مطهری سرمربی فعلی تیم ملی که سابقه همکاری با سرخ پوشان را نیز دارد. شیاطین از پورعلیگنجی خواستند آرامش خود را حفظ کند.

* پس از خطای سروش رفیعی روی یکی از بازیکنان الدیل، در دقیقه ۵+۹۰ نارنگی از کنار زمین به داخل زمین پرتاب شد. در این لحظه یحیی گل محمدی با معزعلی مهاجم حریف صحبت کرد.

* هواداران پرسپولیس از اواسط وقت های اضافه نیمه دوم علیه بازیکنان این تیم شعار دادند و بطری ها را به داخل زمین پرتاب کردند که به همین دلیل داور بازی را برای چند ثانیه متوقف کرد.

* هواداران پرسپولیس بازیکنان را حسود خواندند و با شعار یحیی، پرسپولیس را رها کن، خواستار جدایی این مربی از تیم خود شدند.

* در این لحظات گل محمدی با ناراحتی بسیار خاصی پاهایش را گرفته بود و به هواداران نگاه می کرد.

* زمانی که بازیکنان پرسپولیس قصد ورود به رختکن را داشتند، بار دیگر هواداران به سمت آنها بطری های آب پرتاب کردند.

* علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی روی زمین افتاد.

* بازیکنان الدیل در میانه میدان ماندند و منتظر بودند تا عوامل نیروی انتظامی شرایط را برای ورود آنها به رختکن فراهم کنند. در این لحظات داور ژاپنی و ناظر بازی به دقت جو ورزشگاه را زیر نظر داشتند.

* صلاح زکریا دروازه بان الدیل به سمت بیرانوند رفت و او را از روی زمین بلند کرد و پیراهن شماره یک پرسپولیس را از او گرفت. گریه و ناراحتی بیرانوند باعث دلداری وستین ننکا شد. در این لحظات هواداران دروازه بان تیم خود را تشویق کردند و علیه سایر بازیکنان شعار دادند.

*داوران ژاپنی بازی با همراهی ماموران پلیس و بازیکنان به بیرون از تونل کنار زمین از مکانی دیگر به رختکن رفتند تا بطری هایی که هواداران پرسپولیس به سمت بازیکنان پرتاب می کردند به آنها برخورد نکند.

* علیرضا بیرانوند پس از آرام شدن سعی کرد بازیکنان را به سمت هواداران ببرد تا آنها را دلداری دهد اما شاگردان گل محمدی در میان باران بطری های آب به رختکن رفتند.

یک دیدگاه

  1. عوضی های مفت خور هواداران شماراببخشندتویکی کاری که سرماهواداراکردی چه زودفراموش کردی!!!خودت خوب گفتی که مگه دهه ۶۰هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا