ورزشی

حواشی دربی ۱۰۲ تهران در ورزشگاه آزادی/ ویدئو

تنش بین هواداران دو تیم با پرتاب سنگ و بطری!

آخرین خبرها

گفتگو با یکی از هواداران زن که امروز برای اولین بار به ورزشگاه آمد

من از عباس آباد مازندران آمدم. دو گل پرسپولیس/ ادمادآنلاین

دوئل گران قیمت تهران با دربی ۱۴۰۰ میلیارد تومانی! / گران ترین بازیکن شهرورد ۱۰۲ بیرانوند نیست!

علیرضا بیرانوند گران ترین بازیکن دربی شماره ۱۰۲ نیست و بازار نقل و انتقالات بازیکن دیگری را انتخاب کرده است.

سال هاست که از ترانسفرمارکت به عنوان جدی ترین مرجع بین المللی برای ارزیابی بازیکنان یاد می شود. اگرچه ممکن است گاهی اطلاعات این سایت دقیق به نظر نرسد و معمولاً ارزش بازیکنان را «خیلی زیاد» محاسبه می کند، اما در حال حاضر دقیق ترین مرجع جهانی برای اطلاع از قیمت تقریبی فوتبالیست ها همین سایت است و چاره ای جز مراجعه وجود ندارد. به آن حالا در آستانه صد و دومین دربی تهران بد نیست به بازار نقل و انتقالات برویم و ببینیم نظر او درباره این دیدار و بازیکنان حاضر در آن چیست؟

ارزش کل بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۴ میلیون یورو و ارزش کل بازیکنان استقلال تقریباً ۱۲ میلیون یورو است. یعنی امروز یک دربی ۲۶ میلیون یورویی داریم که تقریباً ۱۴۰۰ میلیارد تومان است. شاید تعجب برانگیزترین نکته در مورد گران ترین بازیکن این دیدار باشد که پرسپولیسی است.

ممکن است ذهن شما به سمت علیرضا بیرانوند برود، اما بازار نقل و انتقالات معتقد است محمدحسین کنعانی زادگان با ارزش ۱.۸ میلیون یورو گران ترین بازیکن پرسپولیس و این دیدار است. مهرداد محمدی از استقلال بعد از او قرار دارد که ۱.۶ میلیون یورو ارزش دارد. مهدی ترابی و کوین یاماگا هر دو با ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو در رده های سوم و چهارم قرار دارند و علیرضا بیرانوند با ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو در رده پنجم قرار دارد.

همچنین شاید جالب باشد بدانید که ارزش بازار نقل و انتقالات امید عالیشاه، کاپیتان بدون شکست پرسپولیس در دربی ها تنها ۴۵۰ هزار یورو است که ۱۰۰ درصد مربوط به سن بالای این بازیکن است.

در حال تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا