ورزشی

حکم خروج یحیی صادر شد

هیئت مدیره این باشگاه امروز (شنبه) با حضور همه اعضا و مدیرعامل جلسه ای برگزار کرد تا وضعیت سرمربی تیم را تعیین کند. رضا درویش در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت و نتیجه مذاکرات خود با یحیی گل محمدی را به اعضا ارائه کرد.

در پایان ، هیئت مدیره ، پس از بررسی همه شرایط ، طبق گفته های یحیی گلموهمدی در مورد مسائل فنی تیم و شرایط لیگ ، بر تمایل آنها به ادامه فعالیت های یحیی گلموهمدی تأکید کرد ، اما به دلیل اصرار وی ، تأکید کرد. در مورد جدایی، تکلیف نهایی در جلسه فردا مشخص شد. مدیرعامل گل محمدی و نماینده قانونی وی به تعویق افتاد.

هیئت مدیره همچنین تصویب کرد که با عزیمت سرمربی فعلی تیم ، جایگزینی وی از بین نامزدهای خارجی که سابقه قابل قبول دارند ، انتخاب می شود. به این ترتیب کاندیداتوری هر گزینه داخلی منتفی شد.

هیئت مدیره اعلام کرد: ضمن احترام به مربیان داخلی و تصدیق صلاحیت های آنها ، در مرحله فعلی ، با توجه به مجموعه موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین با استفاده از مجموعه ای از نظرات برای و در برابر متخصصان ، حضور یک مربی خارجی با در نظر گرفتن سابقه موفق مناسب برای تیم

بر این اساس ، این باشگاه همچنین تأکید می کند که هیچ مذاکره با هیچ مربی داخلی یا باشگاه های دوستانه وی در مورد سرمربی سرمربی Redskins ایران صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه پرسپولیس: با هیچ مربی ایرانی مذاکره نکردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا