اخبار اقتصاد ایران

خاموشی برنامه ریزی شده در گیلان نداریم | خاموشی‌ها ناشی از حوادث یا افزایش بسیار زیاد مصرف برق است

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به قطعی های احتمالی برق ناشی از حوادث در شبکه گفت: خاموشی برنامه ریزی شده در گیلان نداریم.

افق میهن مسعود صادقی خمامی مدیر عامل توزیع برق گیلان در گفتگو با مهر وی بیان کرد: مدیریت بهینه مصرف انرژی در شرایط پیک تقاضا مورد تاکید است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به قطعی های موقت برق در استان تصریح کرد: هیچ گونه قطعی برق پیش بینی نشده و با طرح قبلی در گیلان برای مشترکان این شرکت اعمال نشده است.

صادقی خمامی خاموشی های احتمالی را ناشی از تصادفات و یا افزایش شدید مصرف برق عنوان کرد و گفت: وقوع حوادثی مانند فیوز ترانسفورماتورها و تابلوهای برق و همچنین نقص فنی در شبکه منجر به قطعی موقت و خاموشی های گاه به گاه می شود. در نقاط مختلف استان .

وی با تاکید بر آمادگی تیم تعمیرات و اکیپ های عملیاتی توزیع برق، افزود: همکاران معاونت فنی و سایر ادارات توزیع برق گیلان به صورت شبانه روزی برای تثبیت انرژی تلاش می کنند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان از همراهی صادر و مردم در مدیریت مصرف قدردانی کرد و افزود: شهروندان و مشترکان با مدیریت بهینه مصرف انرژی صنعت برق را در استان و کشور یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا