اخبار اقتصاد ایران

خاموشی مزرعه استخراج ارز دیجیتال در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۱۱ دستگاه ماینینگ ارز دیجیتال در یک انبار متروکه در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان خبر داد.

افق میهن، سرهنگ “امیر وهاب زاده” با اشاره به نقش مخرب فعالیت غیرقانونی مزارع ماینینگ ارز دیجیتال در سیستم اقتصادی کشور و شبکه توزیع برق به دلیل مصرف زیاد، اظهار داشت: یکی از ماموریت های نیروی پلیس برای مقابله با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال است. کشف و جمع آوری آنهاست و این کار به صورت جدی و مستمر انجام می شود.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی فردی در زمینه ماینینگ ارز دیجیتال در انباری متروکه در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. ، افزود: دریافت، صحت موضوع مشخص و پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف ۱۱ دستگاه ماینینگ غیرمجاز ارز دیجیتال خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا ۳۵ سال گذشته متهم قدیمی برای سیر مراحل قانونی در مرجع قضایی تشکیل شد. در دادگاه قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدام غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا