فناوری

خانم بازیگر از چه چیزی ناراحت است؟

سوفیا کاپولا می گوید که باید برای کسری از بودجه هنگفتی که کارگردانان مرد دریافت می کنند بجنگد.

به گزارش مهرصوفیا کاپولا به ساخت فیلم‌های کم‌هزینه معروف است و به‌عنوان یک کارگردان زن، خواهان بودجه‌های هنگفتی نیست که همتایان مردش دریافت می‌کنند.

در یک مصاحبه جدید، او در مورد اینکه چقدر باید خلاق بود تا فیلم زندگینامه ای پریسیلا پریسلی الویس و من را با بودجه نسبتاً کم ۲۰ میلیون دلار بسازد، صحبت می کند.

وی گفت: من می بینم که همه این مردان صدها میلیون دلار دریافت می کنند و سپس من برای بخش کوچکی از آن می جنگم. من فکر می کنم فقط بخش تجاری فرهنگ باقی مانده است. این ناامید کننده است، اما من همیشه برای رسیدن به آنچه می خواهم مبارزه می کنم و خوشحالم که فیلم هایم را مستقل می سازم و افرادی را پیدا می کنم که به آنها اعتقاد دارند.

در حالی که این تلاش می تواند طاقت فرسا باشد، فیلمساز اذعان می کند که یک جنبه مثبت نیز وجود دارد: او مجبور نیست با بازخوردهای زیادی از سمت بالا دست و پنجه نرم کند، زیرا آنها به اندازه پروژه های او سرمایه گذاری نمی کنند.

تهیه کننده پریسیلا ادامه داد: یک چالش و آزادی در کنار هم قرار دادن چیزها وجود دارد زیرا اگر بودجه زیادی داشته باشید، نظرات مدیران استودیو بسیار زیاد است و من هرگز نمی توانستم چنین فیلمی بسازم. پس من این آزادی را دارم. در عین حال باید واقعاً هوشیار باشید و واقعاً سخت بود، اما من بهترین تیم را داشتم.

او و تیمش دوباره از آرشیو استفاده کردند و توانستند لباس های زیادی را از لباس های قبلی بسازند. کاپولا این موفقیت را مدیون مدیران خلاق خود می‌داند که آنچه را که می‌توانستند برداشتند و به جلو راندند. به دلیل محدودیت های مالی، پریسیلا در ۳۰ روز به صورت دیجیتالی فیلمبرداری شد، زیرا آنها مجبور بودند کارها را خیلی سریع انجام دهند.

مشکل دیگری که آنها با آن مواجه بودند استفاده از موسیقی الویس پریسلی در پروژه بود. کارگردان «ماری آنتوانت» در ابتدا می خواست ۳ آهنگ از این خواننده فقید را در فیلم خود داشته باشد، اما می دانست که این احتمال وجود دارد که نتواند حق امتیاز را بگیرد. بنابراین، به جای آن به آهنگ قدیمی دیگری روی آورد.

کاپولا در مورد “من همیشه تو را دوست خواهم داشت” پارتون گفت: “برای من، داشتن صدای زن در پایان بسیار مهم است.”

در این فیلم پریسیلا کلی اسپانی و جیکوب آلوردی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا