اخبار بورس

خبرهایی که می تواند بر بورس فردا تاثیرگذار باشد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس از فردا سه شنبه ۲۳ آذر آغاز به کار می کند که این خبر ممکن است روند آن را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- کاوه افزایش سهم/سرمایه شرکت معدن آهک قلاگنج کاوه (سهام خصوصی) را از ۵۳۰ میلیارد ریال به ۲۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۷۷.۳۶ درصد از مطالبات و دریافتی های نقدی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهام مشاع) خریداری کرد. ۰۰۰ حق تقدم شرکت معدنی دماوند (سهام عادی) به مبلغ ۴۰۲,۵۸۱,۲۵۶,۰۰۰ ریال و سهم فولاد کاوه جنوب کیش (سهام عادی) در شرکت معدنی آهک کاوه قلاگنج پاس. از زمان ثبت افزایش سرمایه مذکور از ۶۰ درصد به ۸۹.۴ درصد افزایش می یابد.
۲- معاون عملیات بازار فرابورس اعلام کرد: بر اساس مصوبه جدید فرابورس، محدوده مظنه بازار سهام مختلط ETF که قبلا ۱ درصد بود به ۲ درصد تغییر یافت.
۳- فروش سهام مس سرچشمه: شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه ۲۰ میلیون سهم پتروشیمی بعث کردستان را به فروش می رساند.
۴- واردات لوازم خانگی آزاد شود/ وزیر صمت: به نظر من نباید محدودیتی برای واردات لوازم خانگی وجود داشته باشد.
۵- افزایش سرمایه وبوعلی از مبلغ ۶.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۹.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی). مبلغ میلیون ریال) در سال در ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارتی به ثبت رسیده است.
۶- سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۲۵۵۰ درصدی شرکت سیمان خاش را صادر کرد.
۷- سازمان بورس برای شرکت تولید فولاد سپید فراب کویر ۴۰ درصد افزایش سرمایه صادر کرد.
۸- مجوز افزایش سرمایه در محل وصول نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا