فناوری

خبرگزاری لبنان: اسرائیل جنوب لبنان را با فسفر سفید بمباران کرد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

ایسنا: خبرگزاری لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تهاجمی خود علیه مناطقی در جنوب لبنان، شهر مرزی «میس الجبل» در شرق این کشور را با خمپاره های حاوی ماده ممنوعه فسفر سفید هدف قرار داد. خودروهای خود را از این منطقه خارج کنید. .

بر اساس کنوانسیون ۱۹۸۰ ژنو، خمپاره های فسفر یک سلاح ممنوع در جهان است و استفاده از فسفر سفید به عنوان سلاح آتش زا علیه انسان و محیط زیست ممنوع است.

این خبرگزاری همچنین گزارش داد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی با شلیک موشک به خانه ای در مرکز شهرک «کوکبه» تنها خسارت مالی وارد کرد و یک فروند موشک در میان خانه های شهرک «هولا» سقوط کرد.

همچنین یک پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در بازار الخان نزدیک شهرک کوکبه هدف قرار داد و توپخانه ارتش نیز ۲ خمپاره به اطراف این شهرک شلیک کرد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین مناطق اطراف شهرک های «رب الطلسین الطیبه» و «العدیسه» را بمباران کردند و اطراف شهرک «یارین» نیز هدف توپخانه قرار گرفت.

حزب الله لبنان و گروه های فلسطینی در لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر با حملات ویرانگر ارتش متجاوز صهیونیستی مواجه است، تقریبا هر روز حملات پراکنده ای را علیه اشغالگران در فلسطین اشغالی انجام می دهند.

۳۰ غیرنظامی لبنانی از جمله سه خبرنگار و سه کودک، یک سرباز ارتش لبنان، ۵ نفر از گردان القسام، شاخه لبنان و ۱۶۲ نفر از اعضای حزب الله در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور به شهادت رسیدند. کشور. لبنان تا چهارشنبه. .

در این ضدحملات ۹ تن از نظامیان رژیم صهیونیستی و ۵ شهرک نشین نیز به شهادت رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا