ورزشی

خبر بد برای گاریدو در آستانه بازی با تراکتور

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی ادامه دارد که کادر فنی این تیم از نتیجه قرعه کشی راضی نبوده و تصمیم به تغییر ترکیب گرفته است.

از این رو خوان کارلوس گاریدو تصمیم گرفت بازیکنی مانند اوستون آرونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان را به خدمت بگیرد تا در بازی با تراکتورسازی تاکتیک تهاجمی مورد نظر خود را خلق کند.

او که در اولین بازی پرسپولیس تنها ۳۰ دقیقه در زمین حضور داشت مورد توجه محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن قرار گرفت و او در نشست خبری پس از بازی به تمجید از اورونوف پرداخت و گفت: سطح آستون اورونوف واقعا بالاست و عملکرد او کنترل های خوبی داشت و تقابل تک به تک پرسپولیسی ها نفراتی مانند بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر را از دست داده اند، اما فرشاد احمدزاده، علی علیپور، مرتضی پورعلیگنجی و آل کثیر به تیم بازگشته اند. همیشه جزو مدعیان قهرمانی است.”

اما شرایط بدنی بازیکن ازبکستانی این تیم برای حضور در ترکیب اصلا مساعد نیست و گاریدو از استفاده از او در ترکیب اصلی پرسپولیس منصرف شده است.

هافبک تیم ملی ازبکستان که به دلیل حضور در المپیک پاریس به همراه تیم ملی کشورش اولین روزهای تمرینات باشگاهی پیش فصل را از دست داد، با مصدومیت جزئی دست و پنجه نرم می کند اما نگرانی از این بابت وجود ندارد. با این حال آرونوف هنوز توانایی حضور کامل در ترکیب پرسپولیس را ندارد و به همین دلیل این بازیکن به احتمال زیاد در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ روز پنجشنبه اول شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا