ترندهای روز

خبر جدید از وضعیت جسمی «حامیم» پس از جراحی های متعدد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

صبح (۱۰ خرداد) سومین عملیات «حمیم» با موفقیت انجام شد.

اکنون پشتیبانی ما ساعت ۸ شب است خرداد بر اثر تصادف شدید در بزرگراه نیایش تهران به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان اعزام شد که اکنون پس از عمل جراحی حالش خوب است.

شرکت «آراد» (شرکت برگزارکننده کنسرت خواننده) با اعلام این خبر نوشت: صبح امروز (۱۰ خرداد) سومین عمل جراحی حمیم با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی سه ساعته در اتاق عمل، خبرهای امیدوارکننده ای از روند درمان حمیمیم را به خانواده وی رساندند. گزارش های پزشکی حاکی از آن است که وضعیت جسمانی این خواننده بهتر شده و باید تحت نظر باشد و دیگر هیچ خطری برای سلامتی وی وجود ندارد.

در این میان انتشار اخبار کذب در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در اوج بی اخلاقی قرار دارد، ضمن تکذیب تمامی اخبار غیر موثق و بدون منبع، امروز به تمامی دوستداران «حمیم» اعلام می داریم که پس از عمل موفقیت آمیز صبح امروز، وضعیت عادی و روند روتین درمان او ادامه دارد.

لطفا به اخبار کذب توجه نکنید و اخبار و اطلاعات روند درمان حمیمیم را هر روز در صفحات رسمی موسسه آراد دنبال کنید.

دیروز سعید سال افزون (مدیرعامل شرکت آراد) اعلام کرد که این خواننده پس از تصادف در بزرگراه نیایش از ناحیه سر و صورت دچار آسیب جدی شده و در آی سی یو بستری است.

حامی؛ خواننده جوان بهمنی در ماه ۱۳۹۹ با انتشار تک آهنگ «سیاه و سفید» به محبوبیت رسید و سپس با انتشار قطعاتی چون «قلب مردان» و «رز سفید» به زودی فعالیت خود را گسترش داد. شهرت و محبوبیت این محبوبیت به حدی بود که سایت فروش بلیت اولین اجرای زنده این خواننده در ۲۱ اردیبهشت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد و به دلیل طرفداران زیاد ۳ بار در دسترس نبود. کنسرت برای ۲۲ اردیبهشت تمدید شد و در ادامه ۸ جلسه دیگر برای این اجرا در نظر گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا