ترندهای روز

خبر خوش هواشناسی که تابستان داغ را بهار می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور و وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان ها خبر داد.

صادق ضیائیان افزود: طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، برخی از استان های ساحلی خزر، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و روز دوشنبه و سه شنبه (۱ و ۲ مرداد(علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط خراسان شمالی و شمالی خراسان رضوی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، گرد و غبار و در برخی نقاط در ساعات بعدازظهر و شب بارش تگرگ پیش بینی می شود.

اخبار خوش آب و هوا که تابستان گرم را به بهار تبدیل می کند

وی ادامه داد: در این مدت در نیمه شرقی کشور بخش هایی از استان های مرکزی، قم، سمنان، اصفهان، جنوب تهران، خوزستان و ایلام وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

ضیائیان افزود: خلیج فارس و دریای خزر در روزهای دوشنبه و سه شنبه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱) تیروزش باد صاف از بعدازظهر، وزش باد شدید در شب و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۴۰ درجه سانتیگراد و پس فردا (اول) مرداد) صاف، گاهی وزش باد، وزش باد شدید در بعد از ظهر با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۹ درجه سانتیگراد.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مراکز استان ها طی فردا و پس فردا پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا