اخبار اقتصاد ایران

خبر خوش واگذاری زمین رایگان به این خانوارها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: از محل تبصره های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۲۴۰ داوطلب بوشهری پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈنعمت الله غلامپورˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در یک سال گذشته ۱۳۵ پرونده از جامعه ایثارگری استان بوشهر ارائه، بررسی و منتج به رای شده است.

وی افزود: بر پیگیری قانونی جامعه ایثارگر تمرکز ویژه ای داریم و از تمام ظرفیت های قانون در این بخش استفاده می کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور استان بوشهر با اشاره به گلزار شهدای استان بوشهر گفت: پس از ۲۵ سال بررسی اولویت ها در ۲۲۳ شهدای گلزار مرمت و بازسازی در دستور کار قرار گرفت.

۵۵ شهید گلزار استان بازسازی شد

غلامپور ادامه داد: در سال گذشته با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریالی ۵۵ گلزار شهدا در شهرهای مختلف استان بوشهر بهسازی و مرمت شده است.

وی به فعالیت در حوزه مسکن، اشتغال و درمان ایثارگران پرداخت و اظهار داشت: از ۲۲ اسفند سال گذشته هزار و ۱۵۷ پلاک زمین مسکونی به واجدین شرایط استان بوشهر به ویژه فرزندان و همسران شهدا واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه واگذاری زمین مسکونی به فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به زودی ۹۰ قطعه زمین مسکونی دیگر در اختیار فرزندان قرار می گیرد. جانبازان بالای ۷۰ درصد

وی ادامه داد: در مجموع در شش ماه گذشته یک هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به جامعه ایثارگر استان بوشهر واگذار شده است.

پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن

غلامپور از پرداخت وام مسکن توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب وام کم بهره خبر داد و اظهار داشت: در یک سال گذشته هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال وام کم بهره مسکن به ۳۰۷ نفر از جامعه ایثارگران پرداخت شده است. استان بوشهر.

وی ادامه داد: ۲۵۰۰ نفر از خانواده های شهدای بوشهر شامل جانبازان زیر ۲۵ درصد، همسران جانبازان متوفی، برادران و خواهران شهدا برای واگذاری زمین مسکونی به بنیاد مسکن معرفی شدند که به زودی به آنها تحویل داده می شود. .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به بکارگیری جامعه ایثارگر در ادارات خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون جامع ایثارگری ۶۱۱ نفر از فرزندان شاهد و جانباز بالای ۷۰ درصد جذب شدند. دستگاه های اجرایی استان بوشهر در یک سال گذشته./ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا