ترندهای روز

خبر خوش پلیس: آرین ۳ ساله پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: بعدازظهر ۱۷ تیرماه خانواده وی در جریان ناپدید شدن پسر بچه ۳ ساله ای به کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفتند و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ. اداره یازدهم پلیس آگاهی برای یافتن کودک گمشده وارد محل شد. عمل شدند

سردار ولی پور گودرزی افزود: در تحقیقات مقدماتی که توسط پدر آرین انجام شد، وی گفت: ساعت ۱۸ مورخ ۱۷ تیرماه سه فرزند خود یکی ۸ ساله و پسران دوقلویش ارین و آریا ۳ ساله را با خود برد. ، بازی کردن به پارک شهر رفته بودند و بعد از چند دقیقه بر اثر بی توجهی یکی از دوقلوها به نام آرین را از دست دادم. چند دقیقه ای کل پارک را با افرادی که آنجا بودند گشتم و ناراحتی ام را دیدم اما اثری از آرین پیدا نکردم. به همین دلیل بلافاصله با پلیس تماس گرفتم و مفقودی او را گزارش کردم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران به سرعت به محل اعزام شدند و علاوه بر بررسی میدانی و بررسی دوربین های مداربسته محل حادثه و خیابان های اطراف پارک شهر، اقدام به دستگیری کردند. اقدامات لازم برای شناسایی متهمان انجام شد اما متاسفانه علیرغم تلاش های فراوان کودک شناسایی نشد و موضوع به بازپرس شعبه دوم کیاستی بازپرسی دادسرای امور جنایی اعلام شد.

در ادامه کارگاه های اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران به همراه تیم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با استفاده از منابع و شاهدان در پارک شهر و اقدامات شبانه روزی در روزهای تاسوعا و عاشورا. حسینی روز چهارشنبه ششم تیرماه پس از تحقیقات و تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی متهم شدند. و مخفیگاه آنها در جنوب تهران بود.

سردار علی ولی پور گودرزی در پایان گفت: متهمان که هر دو زن ۳۵ ساله و ۱۴ ساله با هویت مشخص و اهل یکی از کشورهای همسایه بودند در محله خانی آباد خیابان ماهان شهرک شناسایی شدند. بستان و در یک یورش دستگیر شدند و کودک ربوده شد (آریایی ۳). سال بعد از ۱۹ روز بدون خبری به خانواده اش بازگردانده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا