ترندهای روز

خبر فوری از سهام عدالت/ این سهام داران پول میگیرند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سپرده سود جاری ۹ شرکت

همچنین تا پایان هفته سوم اردیبهشت در این ماه ۹ ناشر «گ.س.ب کاشوری، شرکت صنایع جوشکاب یزد، قند بیستون، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران، شرکت مهندسی ساخت و ساز و تأسیسات راه آهن اراک، بیمه اتکایی ایرانیان، کابل البرز، بیمه اتکایی سامان، سود جاری ۴۸۴ هزار و ۸۱۲ سهامدار شامل ۱۴۵ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان توسط صمت و از طریق سامانه سجام واریز شده اند.

سپرده سود سالانه و حق تقدم ۲ شرکت

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی ۲ شرکت «داروسازی ابورهان و بیمه اتکایی امین (سهامی عام)» سود سالانه و حق تقدم ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر از سهامداران را که شامل ۴۵ میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان می شود، با استفاده از جامع سیستم اطلاعات. مشتریان (سجام) واریز کرده اند.

سپرده گذاری بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد تومان سود به حساب سهامداران با سجام

اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده گذاری مرکزی تسویه اوراق بهادار و وجوه در خصوص جزئیات سپرده سود سال ۱۴۰۲ نشان می دهد که در سال گذشته ۱۱۵ هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان سود جاری، مطالبات سالانه و حق تقدم سهامداران از طریق سامانه سجام واریز شده است.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۰۲ ناشر بالغ بر ۱۰۹۳۹ میلیارد و ۵۲۴۸۰۴۰۰۰ تومان سود جاری متعلق به ۵۵۹۵۷۳۵۵ سهامدار و ۲۵۳ ناشر بالغ بر ۶۱۳۹۸۸۹ میلیارد بوده است. سالانه یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان سود و حق تقدم متعلق به ۱۷ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۵۵ سهامدار به حساب سجامی سهامداران واریز شده است.

بورس ها در سال ۱۴۰۳ چقدر سود پرداخت کرده اند؟

در هفته دوم اردیبهشت این ماه حکایت از آن دارد که ۱۲ ناشر سود جاری، سود سالانه و حق تقدم یک میلیون و ۸۶ هزار و ۹۶ نفر از سهامداران را که شامل ۶۵۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان است به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

در هفته اول اردیبهشت این ماه نشان می دهد در این بازه زمانی ۹ ناشر حق تقدم جاری، سنواتی و حق تقدم ۷۵۶ هزار و ۸۱۰ نفر از سهامداران را شامل ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند. در هفته چهارم فروردین ماهانه بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود جاری، دیه و حق تقدم از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز شد.

بنابراین گزارش، در هفته سوم فروردین این ماه حاکی از آن است که ۱۷ ناشر سود جاری، سود سالانه و حق تقدم یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۷۸۴ نفر از سهامداران را شامل یک هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال به حساب سجمی سرمایه گذاران واریز کرده اند. در مجموع در سال ۱۴۰۳ بیش از چهار هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان سود از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا