خودرو

خبر مهم از آغاز فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو + جزییات


آنچه دیگران می خوانند:

چیزی را گزارش کنید تو خبر : ایران خودرو نحوه ثبت درخواست ریرا و برخی دیگر از محصولاتش در طرح های ویژه فروش و پیش فروش و نحوه اجرای طرح از هفته آینده را فاش کرد.

با توجه به تاکید کمیته خودرو و برنامه های ایران خودرو، این خودروساز در نظر دارد با حفظ اولویت و تحویل خودروهای سیستم یکپارچه، طرح پیش فروش و فوق فروش محصولات خود را در چارچوب مصوبات اجرایی کند. شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری درخواست خرید متقاضیان را ثبت کنید.

بر این اساس، این خودروساز از هفته آینده ارسال درخواست برای ررا، اولین خودروی کراس اوور کشور (CUV) و چند محصول دیگر را آغاز خواهد کرد.

از آنجایی که افتتاح حساب نیابتی ۲۳۰ میلیون تومانی یکی از الزامات شرکت در این طرح برای متقاضیان عادی است، این شرکت به منظور تسطیح زمین بازی، مهلت یک هفته ای را برای افتتاح حساب پروکسی برای متقاضیان عادی در نظر گرفته است.

این برنامه که شرایط شرکت در آن در اطلاعیه ای منتشر شده است، مشمول متقاضیان عادی، مشمول حمایت خانواده و جوانان جمعیت و مشمول طرح تعویض خودروهای فرسوده است.

خودروهای قابل عرضه در این طرح شامل ریرا، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و گروه محصولات بنزینی تارا، سورن پلاس و هایمست می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا