خودرو

خبر مهم از سامانه یکپارچه خودرو / قیمت رسمی 5 خودروی وارداتی اعلام شد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی این کار را انجام خواهند داد. اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۳۰۳ لغایت چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۹/۱۳۰۳ ساعت ۲۳:۵۹ فقط جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر موجود می باشد.

در این مرحله متقاضیان می توانند از سبد محصولات ارائه شده در زیر سه گزینه را انتخاب کنند. اما در صورت اختصاص یکی از سه گزینه (بر اساس ترجیح متقاضی و ظرفیت وسیله نقلیه انتخابی)، امکان لغو سفارش و تعویض خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد.

حسن کریمی سنجری مدیر پروژه خودروهای برقی وزارت حراست گفت: وزارت حراست برای توسعه خودروهای برقی مشوق هایی در نظر گرفته است که افزایش عرضه و کاهش قیمت این خودروها را به دنبال دارد. .

لذا پس از تخصیص خودرو و تماس با شرکت تامین کننده، در صورت عدم پرداخت، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه تحویل خودرو وارداتی حذف خواهد شد. البته در حال حاضر ثبت نام جدیدی انجام نشده است و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای اولین ثبت نام در نظر گرفته شده است. اسفند آنها در ماه ۱۴۰۱ حساب خود را مسدود کردند.

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت نهایی خودروهای (هوندا (وزل ۲۰۲۳)، تویوتا (لوین ۱۲۰۰ سی سی ۲۰۲۴)، تویوتا (لوین ۱۸۰۰ سی سی هیبریدی نیسان (سیلفی)، اشکودا (سوپر بی)) تعیین شد. مشخص.

البته این ارقام قیمت نهایی در مبادی ورودی و هزینه ها و تکالیف قانونی پس از عرضه می باشد مانند: از جمله بیمه مسئولیت، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، حمل و نقل و غیره نیز به هزینه های فوق اضافه می شود. .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا