ترندهای روز

خبر مهم یک نماینده درباره تغییر ساعت کاری ادارات/ چه کسانی مشمول کاهش ساعت کاری می‌شوند؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

حجت الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی طرح کاهش ساعات کاری کارکنان در هفته، ضمن پیشنهاد رفع ابهام خود از این طرح، اظهار داشت: این طرح در حال انجام است. انتظار ما این است که همه کسانی که در دستگاه های اجرایی کار می کنند مشمول این قانون شوند و این طرح شامل همه کارکنان دستگاه های اجرایی شود.

وی ادامه داد: مجلس در طرح ساماندهی کارکنان دولت که فقط مختص نیروهای شرکتی بود وارد شد و همه برنامه ها را شامل می شود. طرح ساماندهی کارکنان دولت افتخاری برای مجلس یازدهم است و از هیئت رئیسه انتظار داریم مجمع تشخیص مصلحت نظام را پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

وی در ادامه بیان کرد: در خصوص این پروژه در دست بررسی انتظار داریم تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی در هفته مشمول کاهش ساعت کاری شوند و در صورت تعطیلی روزهای جمعه و شنبه نیز مشمول این تعطیلی شوند. .

عبدالرضا مصری که مسئولیت جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به پیشنهاد سید سلمان ذاکر برای رفع ابهام گفت: کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی یعنی کسانی که از طریق دستگاه های اجرایی به کار گرفته می شوند مشمول قانون خواهند شد. کاهش ساعات کار در هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا