ترندهای روز

خداحافظی بازیگر «لاست» با دنیای بازیگری

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

اوانجلین لیلی بازیگر کانادایی در اینستاگرام اعلام کرد که از هالیوود و بازیگری کناره گیری کرده است، اما ممکن است در زمان نامشخصی در آینده بازگردد. لیلی که بیشتر به خاطر بازی در نقش کیت آستن در سریال درام گمشده شناخته می‌شود، ویدیویی از سال ۲۰۰۶ را دوباره به اشتراک گذاشت که در آن ابراز تمایل کرد تا ۱۰ سال دیگر از بازیگری بازنشسته شود.

وی گفت: ایده آل من این است که ۱۰ سال دیگر بازیگر بازنشسته شوم، خانواده داشته باشم، به مسائل انسانی بپردازم و بر زندگی مردم تأثیر بگذارم.

او دیروز بار دیگر این ویدئو را منتشر کرد و نوشت: امروز به دید پر از شادی خود عمل می کنم. خدا را شکر، از نعمت هایم بسیار سپاسگزارم. دور شدن از چیزی که به نظر می رسد ایران تحلیل آشکار ثروت و شهرت می تواند ترسناک باشد، اما قدم گذاشتن در دارما ترس را با رضایت جایگزین می کند. ممکن است روزی به هالیوود برگردم، اما در حال حاضر به اینجا تعلق دارم.

لیلی ۴۴ ساله در بیانیه ای توضیح داده است که در ۳ سال گذشته و پس از اتمام بازی در “کوانتومانیا” از بازیگری دور بوده و احساس رضایت و خوشحالی کرده است. وی افزود: می توانم فردا، دو سال دیگر یا هرگز برگردم، اما در حال حاضر هیچ تعهد قراردادی با کسی ندارم. من وقتم را صرف کار بشردوستانه و نوشتن می کنم.

لیلی در هر ۶ فصل سریال “گمشده” که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ پخش شد، نقش کیت بیشاپ را بازی کرد. بازی او برای او نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در سریال درام را به همراه داشت. او همچنین برای بازی در نقش هوپ ون داین/زنبور در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که ابتدا در سال ۲۰۱۵ در فیلم مرد مورچه‌ای و سپس در سال ۲۰۱۸ در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ در این نقش ظاهر شد. او در سال ۲۰۱۹ در نقش Avengers: Endgame و Ant-Man and the Bee: Quantum Mania در سال ۲۰۲۳ بازی کرد. لیلی همچنین بازیگر فیلم «هابیت» پیتر جکسون بود و نقش تاوریل، فرمانده نظامی پایگاه الف ها در میرکوود را بازی کرد. «هابیت: ویرانی اسماگ» و «هابیت: نبرد پنج ارتش».

سال گذشته، لیلی فاش کرد که پیشنهاد هیو جکمن برای پیوستن به فرانچایز مردان ایکس و پیشنهاد جاس ویدون برای بازی در فیلم Wonder Woman را رد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا