ورزشی

خداحافظی عیسی آل‌کثیر با پیراهن پرسپولیس

جدایی شهاب زاهدی بهترین گلزن نیم فصل پرسپولیس با واکنش منفی هواداران این تیم مواجه نشد. شاید اولین دلیل استرس و فشاری بود که شهاب زاهدی متحمل شد و با اینکه در لیگ برتر ۶ گل زد اما به سختی به این هدف رسید و در یک بازی مقابل پیکان ۳ گل به ثمر رساند.

اما دلیل دوم، عیسی آل کثیر بود. مهاجمی که فصل گذشته مانند ناجی در نیم فصل دوم به پرسپولیس بازگشت و به این تیم پرطرفدار در یک فصل سه جام دست یافت.

حالا عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس توانست با دو گلی که در بازی این تیم مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به ثمر رساند نقش اصلی را در پیروزی دو بر صفر شیرهای سرخ پایتخت ایفا کند و این تیم را به صدر جدول لیگ برتر نکته در مورد بازیکن شماره ۷۲ قرمزها این است که او توانست با دبلی که در این بازی داشت ششمین گل خود را برای پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر برساند. البته در نیم فصل که در سپاهان حضور داشت دو گل برای زردپوشان اصفهانی به ثمر رسانده بود تا در جدول بهترین گلزنان لیگ بیست و سوم هشت گل به ثمر برساند.

آل کثیر با گل هایی که در این بازی به ثمر رساند توانست عنوان بهترین گلزن فصل پرسپولیس را از آن خود کند.

مهاجمی که متولد ۱۸ است بهمن سال ۱۳۶۸ بود و الان در آستانه ۳۵ سالگی است! گفته می شود عیسی آل کثیر یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در حالی که در پایان لیگ بیست و چهارم این بازیکن ۳۶ ساله می شود.

بنابراین می توان پیش بینی کرد که به احتمال زیاد عیسی آل کثیر با پیراهن قرمز پرسپولیس برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. مگر اینکه بخواهد تا ۴۰ سالگی به فوتبال ادامه دهد و به تیم دیگری برود!

باری، این بازیکن ایرانی دزفولی که در مجموع ۷۲ بازی برای پرسپولیس انجام داده و ۲۸ گل برای این تیم به ثمر رسانده است، در ابتدای فصل به دلیل اختلاف بر سر مبلغ قراردادش از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان پیوست. او اوقات خوبی نداشت. او در نهایت در نیم فصل دوباره به پرسپولیس پیوست و حالا اگر در این تیم می ماند شاید آمار گلزنی خود را بهتر می کرد و پرسپولیس را به بردهای بیشتری می رساند اما پرسپولیسی ها عادت دیرینه ای به عیسی آل تصمیمات عجیب کثیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا