ورزشی

خداداد عزیزی در مراسم بدرقه فوتسالیست های افغانستانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز جمعه در مراسم تقدیر از تیم ملی فوتسال افغانستان در آستانه اعزام به مسابقات جام جهانی ازبکستان، کارگر رئیس فدراسیون فوتبال، نصیر صداقت مدیر تیم ملی افغانستان تیم فوتسال و خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران حضور داشتند.
خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود. این تیم کار بزرگی برای افغانستان انجام داد.

وی در ادامه بیان کرد: صعود تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی فوتسال بی شباهت به بازی تیم ملی فوتبال ایران در سال ۲۰۱۸ نبود، یعنی تیمی که هیچ انتظاری از آن وجود نداشت، به جام جهانی صعود کرد و خیلی سخت پیش رفت. .

خداداد عزیزی تاکید کرد: آخرین بازی تیم ملی فوتسال افغانستان را تماشا می کردم و برایم جالب بود که این تیم حتی فرصت تمرین در کشور خود را نداشت اما خوش درخشید.

خداداد عزیزی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان گفت: پس از جام جهانی فدراسیون و هواداران این تیم را فراموش نکنید. این چیزی است که تجربه من می گوید. من فکر می کنم که این بازیکنان می توانند راه را برای آینده فوتبال و فوتسال افغانستان هموار کنند. همانند سال ۲۰۱۸ با صعود تیم ملی ایران به جام جهانی راه برای فوتبالیست های ایرانی باز شد. بعد از سال های ۱۹۹۸، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ نزدیک به ۱۸ لژیونر در اروپا و آسیا داشتیم که همگی در خارج از ایران بازی کردند. آن صعود باعث شد بسیاری از بازیکنان ایرانی راهی اروپا شوند و بسیاری از جوانان ایرانی بیشتر به فوتبال علاقه مند شوند.

عزیزی گفت: فکر می کنم اگر قدر این بچه ها را بدانید آینده بسیار خوبی در انتظار فوتسال افغانستان است.

وی ادامه داد: آقای مجید مرتضایی گفتند دو ماه است که به صورت فشرده تمرین می کنند. در دنیای فوتبال حرفه ای و فوتسال این کار منطقی نیست. واقعا به بچه های تیم ملی فوتسال تبریک می گویم. بچه هایی که با این همه فشار کاری و سخت کوشی تیم ملی افغانستان را به مرحله نهایی جام جهانی رساندند.

خداداد عزیزی افزود: باز هم تاکید می کنم. چون این اتفاق برای ما افتاد و بعد از جام جهانی فراموش شدیم. این تیم به خاطر شادی که برای افغانستان و مردم به ارمغان آوردند حق بزرگی بر گردن مردم افغانستان دارد. امشب چیزهای زیبایی شنیدیم. امیدوارم این حمایت ها بعد از جام جهانی هم ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا