ورزشی

خدا به استقلال و پرسپولیس رحم کرد / گاریدو هندوانه دربسته است

علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان درباره پیش بینی قهرمانی پرسپولیس گفت: وقتی بازی ها شروع می شود و به تیم ها نگاه می کنید، می توانید حدس بزنید کدام تیم برنده می شود. من هم گفتم پرسپولیس قهرمان می شود که شد. البته گاهی اوقات پیش بینی ها درست از آب در نمی آیند. مثلا امشب بازی فرانسه و اسپانیا است و به نظر من اسپانیا برنده می شود اما شاید این پیش بینی درست نباشد. از نظر شکل تیمی اسپانیا خیلی بهتر بازی می کند اما یکدفعه دیدی این تیم گل زد و کاری از دستش برنمی آمد.

پروین درباره عملکرد درویش ادامه داد: خدا به استقلال و پرسپولیس رحم کرد که به بخش خصوصی واگذار شدند. این تیم ها دیگر آن طور مشکل مالی ندارند و بانک ها دست به دست هم دادند تا همه مشکلات پرسپولیس را حل کنند و اسپانسر شدند و اتفاق خوبی هم افتاد.

اسطوره پرسپولیس در خصوص رفتن عبدالکریم حسن گفت: در زمان ما پول مطرح نبود و به عشق پیراهن بازی می کردند، الان بحث پول مطرح شده و بازیکنان هم دارند. حق چون جان آنهاست، اما پرسپولیس و استقلال باید بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند تا فوتبال ما قوی شود.»

پروین درباره گاریدو گفت: هندوانه بسته است. یا خوب یا بد. گاریدو سه تا چهار ماه زمان نیاز دارد تا فوتبال ایران را بشناسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا