خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد
دکتر Portvafkan ، عضو هیئت مدیره بانک سپه ، به خبرگزاری صدای آمریکا گفت که خدمات این بانک به بانک بازگردانده شده است.
بانک سپاه برای مشتریان محترم این بانک متاسفم
براساس وب سایت Sepah Bank ، دکتر مصطفی Portvafkan ، عضو هیئت مدیره بانک Sepah ، به دلیل وقفه در خدمات بانک و از همه مشتریان بخاطر صبر و شکیبایی خود تشکر کرد: از ابتدای جنگ و جنگ ۶ روزه و متعاقب آن حملات سایبری به فناوری Infrusrus.
سعی کرد شعبه هایی را در Bank Sepah Bank بدست آورد
دکتر Portvafan در رابطه با اقدامات سپه بانک در اوایل این رویداد گفت: “امروزه دو راه حل در دستور کار قرار گرفتند.” در مرحله اول ، مشتریان توانستند با تأمین شعب در سراسر کشور به طور موقت در شعب دریافت کنند و سایر اقدامات دریافت بودجه با هماهنگی با بانک مرکزی طبق دستگاههای خودپرداز بود.
حقوق و مزایای همه حقوق را واریز کرد
یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه همچنین اظهار داشت: “در مورد اختلالات دشوار سیستماتیک ، ما توانستیم شرایط و حقوق و مزایای همه هموطنان را که از طریق بانک سپه دریافت می کنند و هیچ گونه وقفه ای برای این مشتریان عزیز دریافت نمی کنند ، بدست آوریم.”
ایجاد یک سیستم بانکی متمرکز جدید در بانک سپه
دکتر Partovafkan ادامه داد: “در عین حال ، یک سیستم جدید برای یک سرویس پایدار انتخاب شد و سیستم قبلی جایگزین شد که در چند روز گذشته توسط کارشناسان ، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته است.”
اجرای یک سیستم جدید طی چند روز یک ضبط تاریخی است
یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه گفت که ما قدرتمندتر از گذشته برای خدمت به همه مشتریان بودیم و توضیح داد: “نگرش و اجرای سیستم جدید بانکی متمرکز حداقل در شرایط عادی به طول انجامید ، اما با تلاش همکاران در حدود ساعت چند روز طول کشید که یک ضبط تاریخی است.” “
ایجاد خدمات نقشه ، Setna و Paya ، دریافت و پرداخت و تغییر رمز عبور
با توجه به جمهوری برخی از خدمات بانک ، وی گفت: “امروز ما به پایداری لازم خدمات کارت ، خدمات SATNA و PAYA ، دریافت و پرداخت ، تغییر رمزهای عبور ، خرید دستگاه های POS ، پرداخت فاکتورها و خدمات غیر خارجی از طریق درگاه های IPG رسیده ایم.”
ما در حال تلاش برای ارائه خدمات غیر موجود طی ۷ ساعت آینده هستیم
دکتر پورتوقان در ۷ ساعت آینده از تسهیلات بانک و سپه بانکی خبر داد و گفت: “ما در تلاش هستیم تا خدمات غیر خارجی بانک را طی ۷ ساعت آینده تنظیم کنیم.” خدمات دروغین و سیستم های اعتباری نیز به زودی از سر گرفته می شوند ، که در مورد رسانه های جمعی مطلع می شود.
قشرهای اعتباری از مشتری از ابتدای جنگ ۶ روزه تا پایان ماه ژوئیه تأخیر
وی گفت: “با اقدامات احتیاطی برای کمک به اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت در این زمان بحرانی ، مشتریان تأخیر یا آموزنده مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ در معرض بخشش قرار گرفتند.”
در پایان ، دکتر پارتووافان به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه دوباره با هر مشتری که در امور فعلی خود مشکل داشت و از حمایت و صبر مشتریان عزیز ما در شرایط دشوار ستایش می کرد و ابراز امیدواری کرد که این بانک همچنان به خدمت به مردم ما بهتر ادامه دهد.