خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد| امکان ارائه خدمات غیرحضوری طی ۴۸ ساعت آینده
به گفته بازار ، مصطفی پورتوافکان ، عضو هیئت مدیره Sepah Bank ، از وقفه خدمات این بانک عذرخواهی کرد و گفت: “از ابتدای جنگ ۶ روزه و حملات سایبری متعاقب آن ، که خدمات فناوری در طول روزهای بانک در بانک در روزهای بانک در روزهای بانک در روزهای بانک در روزهای بانک در روزهای بانک در روزهای بانک در روزهای بانک در روزهای بانک در روزهای بانکی قرار دارد که در روزهای بانک در خدمات بانسن بود.
سعی کرد شعبه هایی را در Bank Sepah Bank بدست آورد
وی با توجه به اقدامات بانک سپاه در اوایل این حادثه ، گفت: “امروزه ، دو راه حل در دستور کار قرار گرفت.” در مرحله اول ، مشتریان توانستند با تأمین شعب در سراسر کشور به طور موقت در شعب دریافت کنند و سایر اقدامات دریافت بودجه با هماهنگی با بانک مرکزی طبق دستگاههای خودپرداز بود.
حقوق و مزایای همه حقوق را واریز کرد
هیئت مدیره بانک سپه همچنین اظهار داشت: “در اختلالات دشوار سیستمیک ، ما توانستیم شرایط و حقوق و مزایای همه هموطنان را که از طریق بانک سپه دریافت می کنند ، ایجاد کنیم و نتوانستند هیچ گونه وقفه ای را برای این مشتریان عزیز آسانتر کنند.”
ایجاد یک سیستم بانکی متمرکز جدید در بانک سپه
سیستم جدید همچنین به عنوان یک سیستم جدید برای خدمات پایدار انتخاب شد و سیستم قبلی جایگزین شد که در چند روز گذشته توسط کارشناسان ، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته است.
اجرای یک سیستم جدید طی چند روز یک ضبط تاریخی است
وی گفت: “تأسیس و اجرای سیستم جدید بانکی متمرکز حداقل در شرایط عادی حداقل شش ماه به طول می انجامد ، اما با تلاش همکاران به طور شبانه روزی ، این قدم بزرگ چند روز طول کشیده است که این یک ضبط تاریخی است.”
ایجاد خدمات نقشه ، Setna و Paya ، دریافت و پرداخت و تغییر رمز عبور
به گفته هیئت مدیره بانک سپه ، خدمات دروغین و سیستم های وام به زودی از سر گرفته می شود که در مورد رسانه های جمعی مطلع می شود.
قشرهای اعتباری از مشتری از ابتدای جنگ ۶ روزه تا پایان ماه ژوئیه تأخیر
این نمونه کارها اظهار داشت: با اقدامات برای کمک به فعالان تجاری و حمایت از تولید داخلی و معیشت در این براکت بحرانی ، بخشش مشتریان تأخیر یا آگاه تا پایان ماه ژوئیه.