اخبار اقتصاد ایران

خدمت رسانی ایرانسل به بیش از دو میلیون مشترک در ایام اربعین ۱۴۰۳ :: افق میهن

ایرانسل با توسعه ظرفیت و زیرساخت شبکه، تقویت و بهینه سازی پوشش رادیویی، هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد فنی با اپراتورهای عراقی، راه اندازی موکب ویژه در مرز، تخفیف تعرفه رومینگ، ارائه بسته رومینگ اینترنت، مکالمه و پیامک با تخفیف استثنایی، ارائه رایگان اینترنت، ارتباط صوتی و تصویری آنلاین رایگان در پیام رسان روبیکا و استقرار کارشناسان و نمایندگان ایرانسل در عراق و نقاط مختلف مرزی به زائران اربعین حسینی (ع) خدمت رسانی کردند.

به گزارش افق میهن، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف کمک به برگزاری هرچه باشکوه مراسم اربعین حسینی و خدمت رسانی به زائران میلیونی، اقدامات گسترده ای در زمینه توسعه و بهبود زیرساخت های ارتباطی، خدمات رومینگ انجام داده است. این آیین در عراق و همچنین در مناطق مرزی. با تعرفه های تخفیفی، بسته های رومینگ اینترنت، مکالمه و پیامک را با تخفیف استثنایی، خدمت رسانی به زائران با حضور نیروهای مستقر ارائه کرده است.

مجموع این اقدامات منجر به ارائه خدمات به بیش از دو میلیون مشترک ایرانسل از اول تا بیستم صفر شد. همچنین در مدت مذکور با احتساب تخفیف‌های استثنایی ارائه شده در بسته‌های رومینگ و تعرفه‌ها، میزان مصرف دیتا از طریق رومینگ بین‌المللی شبکه ایرانسل در عراق نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۲) ۳۵ درصد افزایش یافته است.

ایرانسل با برنامه ریزی دقیق و پیش بینی استقبال گسترده مشترکان، توسعه زیرساخت های شبکه را از ماه های اول سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار داد. ایجاد ارتباط مستقیم با شبکه ارتباطی عراق از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت و طی تفاهم نامه مشترک با کشور عراق، توسعه ظرفیت با اپراتورها و هاب های بین المللی، ایجاد پوشش در نقاط صفر مرزی که برای اولین بار از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، توسعه انتقال ظرفیت در مراکز ارتباطی استان های مرزی، افزودن سایت های تقویت پوشش رادیویی در استان های مرزی، افزودن ۲۵ سایت جدید و به روز رسانی ۳۳ سایت در استان های مرزی با هدف تقویت پوشش داخلی و راه اندازی ۱۵ سایت سیار در پایانه های مرزی از جمله کارهای انجام شده است. است

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران همچنین چهار بسته اینترنت رومینگ بین المللی و سه بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک را برای زائران اربعین در عراق با هدف تسهیل ارتباط و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین در عراق معرفی کرد. این بسته ها با توجه به تخفیف های ارائه شده باعث کاهش هزینه برای مشترکین شد و مقرون به صرفه بودن آن باعث رشد چشمگیر استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک در این روزها شد.

همچنین ایرانسل که یکی از سهامداران اصلی ابر اپلیکیشن روبیکا است، با همکاری روبیکا، خدمات ارتباطی رایگان برای استفاده از این اپلیکیشن محبوب در عراق ارائه کرد. بر همین اساس و از ابتدا شهریور ۱۴۰۳، تماس صوتی و تصویری، ارسال پیامک، صوتی و تصویری در پیام رسان روبیکا با بهره مندی از رومینگ ایرانسل رایگان شد.

ایرانسل با نظارت شبانه روزی بر خدمات رومینگ بین المللی خود در ایام اربعین حسینی، همواره سعی در ایجاد بالاترین سطح تجربه کیفی رومینگ بین المللی برای زائران اربعین حسینی داشته است.

نمایندگان ایرانسل از چند هفته قبل از راهپیمایی اربعین حسینی با حضور گسترده شبانه روزی در نقاط مرزی داخلی، شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و در طول مسیر موکب و همچنین پایانه امام خمینی (ره)، خدماتی از جمله فروش سیم کارت، انجام تنظیمات دیتای تلفن همراه و فعال سازی بسته های ویژه اربعین، اتصال به شبکه های زین و آسیاسل، افزایش سقف اعتبار مشترکین دائمی، تنظیمات رومینگ و ارائه ارتباط رایگان برای زائران ناتوان به هر دلیلی تماس گرفت و با هماهنگی تیم ها تکنسین های اپراتورهای عراقی به صورت شبانه روزی مشکلات احتمالی مشترکان را بررسی و برطرف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا