ورزشی

خراب کردن عمدی پنالتی‌ها در فوتبال ونزوئلا!/ ویدئو

ال کلاسیکو فوتبال ونزوئلا بین تیم های کاراکاس و دپورتیوو تاچیرا که مربوط به هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال این کشور بود جنجالی شد و پایانی غیرمنتظره داشت. یک گل مردود مشکوک باعث اعتراض غیرمعمول بازیکنان کاراکاس شد و آنها تصمیم گرفتند در پایان بازی عمدا به ضربات پنالتی ضربه بزنند.

این دیدار که در دقیقه ۹۰ با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید پایانی جنجالی و پرتنش داشت. کاراکاس در دقیقه ۳۵ به عنوان میهمان اولین گل را به ثمر رساند و سپس دپورتیوو تاچیرا قبل از پایان نیمه کار را به تساوی کشاند که جو ورزشگاه را تغییر داد و امیدها برای پیروزی بیشتر شد اما بازی با حواشی زیادی ادامه یافت.

در نیمه دوم گل کاراکاس مردود اعلام شد تا باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم شود. یک آفساید مشکوک باعث شد کاراکاس گل پیروزی را از دست بدهد. تصمیم داور به شدت مورد انتقاد آنها قرار گرفت به طوری که داور دو بازیکن کاراکاس را اخراج کرد و این تیم بازی را ۹ نفره به پایان رساند.

لازم به ذکر است زمانی که مسابقات لیگ ونزوئلا با تساوی به پایان می رسد، برنده با ضربات پنالتی مشخص می شود.

اما در ضربات پنالتی اتفاق عجیبی افتاد. بازیکنان کاراکاس همه ضربات پنالتی را در اعتراض به آنچه که به عنوان ناعدالتی می دیدند از دست دادند. برخی به بیرون ضربه زدند و برخی دیگر به آرامی ضربه را زدند تا دروازه بان به راحتی آن را مهار کند. جنبشی اعتراضی که شاید در تاریخ فوتبال سابقه نداشته است.

همچنین دروازه بان کاراکاس ایستاد تا بازیکنان تاچیرا ضربات خود را به ثمر برسانند.

تساوی ۱-۱ در وقت قانونی و یک اتفاق غیرعادی در ضربات پنالتی پایان تلخی برای کاراکاس داشت و احتمالا باید منتظر عواقب و جریمه های فدراسیون فوتبال ونزوئلا بود. تاچیرا نیز با این برد در صدر قرار گرفت و فاصله خود را با تیم دوم به ۵ امتیاز رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا