ارزهای دیجیتال

خروج بیش از ۲ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی‌ها

به گزارش ایران تحلیل:






همزمان با تشدید روند صعودی قیمت بیت کوین، سرمایه گذاران مقادیر زیادی از این ارز دیجیتال را از صرافی ها خارج می کنند.



به گزارش ایران تحلیل، بیت کوین شاهد خروجی نزدیک به رکورد بیش از ۲ میلیارد دلار از مبادلات است. طبق پست جیمز ون استراتن در پلتفرم

بزرگترین خروج بیت کوین نزدیک به رکورد

آخرین اقدام سرمایه‌گذاران، اوج‌های قبلی را که در سال ۲۰۲۱ ثبت شده بود، به چالش می‌کشد، زمانی که خروج بیت‌کوین نیز تغییراتی را در بازار نشان داد. اگر اعداد تولید را با اعداد فعلی مقایسه کنید، تولیدات روزانه در پایان ژوئن ۲۰۲۱ البته در بالاترین سطح ثبت شده بود.

در ۲ مارس، گلاسنود گزارش داد که تعداد کل بیت کوین های نگهداری شده در صرافی های بزرگ به ۲۲۸۶۳۴۷ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۴۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. این رقم پایین ترین سطح نگهداری بیت کوین در صرافی ها از مارس ۲۰۱۸ است.

ون استراتن افزود: صرافی بایننس در چند روز گذشته حدود ۴۰۰ میلیون دلار ثبت کرد. Coinbase بقیه موارد را بر عهده گرفت. از دیدگاه تحلیلگران، خروج بایننس جالب است زیرا هیچ ارتباطی با ETF ندارد.

قیمت بیت کوین در آستانه یک رکورد جدید است

قیمت بیت کوین اکنون در حال نزدیک شدن به سقف خود است. طبق گزارش CoinMarketCap، بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۶۶۸۰۰ دلار معامله می شود که از ابتدای هفته حدود ۷ درصد افزایش یافته است. مهمتر از همه، تثبیت قیمت بیت کوین در بالای سطح ۶۲۰۰۰ دلار در حال حاضر منجر به سودآوری ۹۹ درصد از آدرس های نگهداری بیت کوین شده است. از سوی دیگر، پلنبی، تحلیلگر معروف بیت کوین پیش بینی کرده است که بیت کوین با رالی ۱۰ ماهه وارد یک بازار صعودی انفجاری می شود.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا