اخبار بورس

خریدهای مکرر شخص حقیقی در غاذر

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر آخرین روز هشتم اسفند ۱۴۰۲ نفر واقعی در چهار نماد قاپونه، وصنات، چفست و البته نامرتب میلیاردها خرید کردند. بررسی های روی ایران تحلیل این را در نماد نشان می دهد نامرتب دو نفر واقعی در حال خرید هستند. در این مقاله می خواهیم یکی از این دو فرد واقعی را معرفی کنیم.

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، دو فرد حقیقی در آخرین روز معاملاتی در نماد گازر اقدام به خرید کردند. شخص حقیقی اول دارای ۶۰ هزار سهم به ارزش ۹۰.۴ میلیون تومان و نفر دوم. ۱.۱ میلیون سهم به ارزش ۱.۷ میلیارد تومان خرید

نمودار خرید شخص حقیقی اول نشان می دهد که یکی از سهامداران موجود است و بین ۲۵ تا ۲۵ سال سن دارد. دی ماه تا ۹ اسفند ماه سهام خود در غازر را از ۶.۵ میلیون سهم به ۷.۶ میلیون سهم افزایش داد. او در این مدت در غزیر است خرید ۱.۱ میلیون سهم انجام داده است.

نمودار خرید شخص حقیقی دوم نیز نشان می دهد که او ۲۱ سال به بالا است بهمن او تا ۹ مارس سهم خود را در گازر از ۳.۷ میلیون سهم به ۶.۲ میلیون سهم افزایش داد. او در این مدت ۲.۵ میلیون سهم غازر خرید.

دومین شخص واقعی که خریدهای سنگین تری انجام داد صابر واحدی است. متأسفانه گازر در صورت های مالی خود اسامی سهامداران را به تفصیل اعلام نکرده است، اما از آنجایی که این شخص حقیقی در سال گذشته سهامدار نماد فولا بوده است، می توان به هویت وی پی برد. صابر اوحدی در پایان شهریور ماه سال گذشته در نماد فولای او حدود ۲۲.۱ میلیون سهم داشت که ۳.۵ درصد از کل سهام فولای را به خود اختصاص می داد.

تحقیقات نشان می دهد در زمان حضور وی در فولا قیمت سهام از ۱۰۱۱ تومان به ۹۳۰ تومان کاهش یافته است.

وی همچنین در فامراد بین ۱۳ مهر ۱۴۰۱ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۱ بود. آبان در ماه ۱۴۰۱ سهامدار وجود داشت که قیمت سهم از ۴۵۴۰ تومان به ۲۹۸۹ تومان کاهش یافت.

طبق تحلیل قیمت سهام، او سابقه خوبی در فولای و فمراد ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا