اخبار بورس

خرید‌های میلیاردی کتوکا کار چه کسی است؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر این قسمت به بررسی سهامداران عمده واقعی نماد می پردازیم کاتوکا متعلق به شرکت تولیدی صنایع و خدمات نسوز توکا می باشد. کدام سهامدار عمده واقعی سهام این نماد را خریداری می کند؟

کدام سهامدار عمده واقعی کتوکا را می خرد؟

چهار سهامدار عمده را می توان در قسمت هیئت مدیره و سهامداران کتوکا مشاهده کرد. حدود ۵۲ درصد از سهام این شرکت موجود است شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد است. سپس نام دو شخص واقعی ظاهر می شود.

اولین انسان واقعی وی با افزایش ۲ میلیون سهمی در آخرین روز معاملاتی، تعداد سهام خود از این نماد را به ۳۳۹ میلیون سهم رساند و سهم وی در توکا هم اکنون تقریباً ۳۳۹ میلیون سهم است. ۱۷ درصد (دقیقاً ۱۶.۹۶ درصد) است.

همچنین شخص حقیقی دومی اکنون ۷۵ میلیون سهم با ارزش برابر است ۳.۷۵ درصد مالک تمام سهام Ketoka است.

بررسی ها روی نبض بازار سهام نشان می دهد که اولین انسان واقعی قاسم رحمیانی و شخص دوم واقعی مهناز ابوحمزه است. سایر سهامداران حقیقی این سهم زیر یک درصد عبارتند از:

سارا و آتنا رحمیانی (۱ درصد)، غلامرضا شجاعی آرانی (۰.۷۸ درصد)، محمدرضا افراشته (۰.۶۹ درصد)، قاسم اصغریان خامنه (۰.۳۹ درصد)، علی محمدی (۰.۳۸ درصد)، مهدی اصغریان خامنه (۰.۳۷ درصد) و ایرج مختارپور (۰.۳۶ درصد).

چیز عجیب، خرید قاسم رحمیانی در این سهام است. درصد مالکیت او از سهام کاتوکا در آخرین روز شهریور ۱۳.۶۶ درصد شده است. این دارایی دیروز هم ۱۶.۹۶ درصد رسید

بیا بریم خرید قاسم رحمیانی بیایید بررسی کنیم! تصویر زیر روند صعودی خرید رحمیانی در را نشان می دهد کاتوکا است.

در سی و یکم مرداد ماه او ۲۷۲ میلیون سهم داشت. این برگه اردو از یازدهم آذر به ۲۸۷ میلیون سهم و در ۱۱ دی این ماه به ۳۳۹ میلیون سهم رسید.
به عبارت دیگر او ماه گذشته او ۵۲ میلیون سهم کتوکا را خرید!

نکته زمانی عجیب‌تر می‌شود که پیشنهاد افزایش سرمایه کتوکا را امروز ۱۱ بدانید دی ماه روی کاد نشست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا