اخبار اقتصاد ایران

خرید آپارتمان 90 متری در خیابان هنگام تهران چقدر آب می‌ خورد؟

خیابان هنگام در مجاورت پارک جنگلی لویزان، شیان و یاس فاطمی قرار دارد، بنابراین می توان گفت هنگاما یکی از خیابان های خوب تهران به حساب می آید. زیرا علاوه بر نزدیک بودن به طبیعت در وسط شهر، دسترسی محلی خوبی نیز دارد.

خرید خانه بالای ۸۰ متر در طول

* یک خانه ۸۶ متری دو خوابه و پارکینگ و انباری در حوالی خیابان همگا برای فروش آگهی شده است. نمای این خانه کاملاً سنگی است و حتی کف تمامی واحدها دارای کفپوش سنگی است. همچنین دوربین های مداربسته در تمام قسمت های ساختمان برای اطمینان از امنیت ساکنین تعبیه شده است. از دیگر امکانات این خانه می توان به آسانسور، آیفون تصویری، رادیاتور، تراس، درب ضد سرقت و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. در هر طبقه از این ساختمان دو واحد ساخته شده و این خانه در طبقه سوم قرار دارد. خانه مذکور با قیمت متری ۹۵ میلیون متری ۸ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

*یک خانه دیگر در همین حوالی به فروش می رسد. این خانه ۸۷ متری دارای دو اتاق خواب و نمای کاملاً سنگی است. این ساختمان دارای پنج طبقه و هر طبقه دارای چهار واحد می باشد. از دیگر ویژگی های این خانه ۱۷ ساله می توان به سیستم گرمایش و سرمایش، کابینت M، دوربین مدار بسته، پارکینگ، انباری و سرویس بهداشتی مستر اشاره کرد. طبق آگهی این آپارتمان بسیار خوش نقشه و بدون یک سانتی متر، با نورگیر عالی و ۳۶ متر پذیرایی، به مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد که متری حدود ۷۸ میلیون قیمت دارد.

*با چرخ، خانه ۸۶ متری دیگری در میان آگهی های فروش منطقه همگا به چشم می خورد. این خانه دو خوابه دارای پارکینگ، انباری و آسانسور می باشد. دیوارهای داخل خانه همگی با کاغذ دیواری طراحی شده اند که ظاهر جالبی دارد. این خانه علاوه بر سیستم گرمایش و سرمایش، درب ضد سرقت و سرویس بهداشتی مستر، دارای دوربین های مدار بسته سراسری در ساختمان می باشد. این ساختمان ۱۶ سال پیش ساخته شده و دارای پنج طبقه و هر طبقه چهار واحد است. این خانه ۸۵ میلیون متری در مجموع به مبلغ ۷.۳ میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است.

خرید یک خانه ۹۰ متری در آن زمان

* یک خانه ۹۲ متری برای فروش فوری در این منطقه آگهی شده است. این خانه ۳۰ ساله با دو اتاق خواب و کف سرامیک کامل است. از جمله امکانات این واحد می توان به کابینت فلزی، آجرکاری و پارکینگ اشاره کرد. این خانه در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و در هر طبقه دو واحد مسکونی می باشد. این خانه زیر قیمت متراژ ۶۶ میلیون تومان فروخته می شود که برای خرید آن باید حدود ۶ میلیارد تومان هزینه کنید.

*یکی از خانه های مجاور ۹۰ متری دو خوابه با پارکینگ و انباری در سایت های خرید خانه آگهی فروش داده شده است. این خانه ۳۰ ساله دارای کابینت ممبران، کف سرامیک کامل، گاز روی میز و کاغذ دیواری است. این خانه در طبقه سوم قرار دارد و کاملا بازسازی شده است. هر متر از این خانه ۷۸ میلیون تومان قیمت دارد و ارزش کل آن ۷ میلیارد تومان می شود./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا