اخبار اقتصاد ایران

خرید انواع دستگاه های هوازی از بازرگانی لطیفی اسپرت

خرید انواع دستگاه های هوازی برای تمرین در منزل و سالن بدنسازی با شرایط ویژه اقساط و تضمین قیمت از بازرگانی ورزشی لطیفی. سفارش خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

همه ما از تاثیر خوب و طولانی مدت ورزش بر بدن می دانیم و امروزه بسیاری از افراد برای تناسب اندام خود به باشگاه می روند. شما دو راه متفاوت برای ورزش دارید، یکی رفتن به باشگاه و استفاده از وسایل آن. و راه دیگر خرید چند دستگاه ورزشی برای تمرین در منزل است و هرکس با توجه به شرایط خود یکی از این دو را انتخاب می کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین دستگاه های هوازی را به شما معرفی کنیم و ببینیم که به سراغ کدام لاغری سریع برویم؟ تردمیل، دوچرخه بیضوی یا ثابت! پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی بهترین دستگاه های هوازی

اگر به دنبال کاهش وزن سریع هستید و زمان زیادی برای رفتن به باشگاه ندارید و می خواهید این کار را در خانه با کمترین هزینه انجام دهید، بهتر است نگاهی به دستگاه های هوازی بیندازید. توجه داشته باشید که دستگاه های هوازی انواع مختلفی دارند. و طرح های مختلفی دارند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و اینطور نیست که بتوانید هر کدام را که می خواهید بخرید.

تردمیل (مناسب برای همه)

همه می دانیم که تردمیل یکی از پرکاربردترین وسایل باشگاه و ورزش خانگی است که بیشتر برای کاهش وزن و البته تقویت عضلات پایین تنه استفاده می شود. خود تردمیل در انواع و قیمت های مختلف موجود است که برخی از آن ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند و دارای شیب تا ۳۰ درصد و سرعت بیش از ۳۰ کیلومتر در ساعت می باشند. البته این امکانات مخصوصا برای ورزشکاران حرفه ای مناسب است و از طرفی قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

ما در بازرگانی ورزشی لطیفی با بیشترین تنوع محصولات و همچنین ۱۲ ماه گارانتی به شما این اطمینان را می دهیم که آخرین قیمت را از ما دریافت خواهید کرد! به تردمیل بخر کافیست وارد وبسایت شوید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا به نمایندگی های لطیفی اسپورت در سراسر کشور مراجعه کنید. اگر نگران این هستید که تردمیل را کجا قرار دهید (خانه شما کوچک است)، باید بگوییم که تردمیل را می توان در انواع تاشو و خانگی که فضای بسیار کمتری را نسبت به محصولات حرفه ای تر اشغال می کند، خریداری کرد.

دوچرخه ثابت (مناسب برای افراد مسن و میانسال)

یکی دیگر از محصولات ورزش های هوازی دوچرخه ثابت است که بیشتر روی بهبود گردش خون و جلوگیری از مشکلات قلبی تمرکز دارد. با تنظیم شدت آن، بهترین حالت تمرین را برای خود ایجاد کنید.

دسته دوچرخه ثابت به منظور حفظ وضعیت ارگونومیک بدن و درگیر شدن حداکثر تعداد عضلات در سطح بالاتری نسبت به صندلی قرار گرفته است. اگر به دنبال دوچرخه راحت تری هستید، بهتر است نگاهی به دوچرخه ثابت مبله بیندازید. خیلی بهتر است و می توانید کاملاً به پشت تکیه دهید و فقط پاها را حرکت دهید و رکاب بزنید. ما معمولا این محصول را به کسانی که مشکلات مفصلی دارند یا مسن هستند توصیه می کنیم. قیمت دوچرخه ثابت در انواع مختلف می توانید همین الان با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۸۹۰۹ تماس بگیرید تا کارشناسان لطیفی اسپرت شما را راهنمایی کنند.

اسکی بیضوی یا فضایی

قطعا نام این دستگاه برای بسیاری از شما آشنا نیست و نمی دانید چه کاری انجام می دهد. شکل خاص این دستگاه باعث می شود رکاب زدن شما بیضوی شود و فشار را به اکثر نقاط بدن منتقل کند. در صورت تمایل باید به صورت حرفه ای و با فشار زیاد انجام شود پس بهتر است درجه سختی آن را افزایش دهید که البته برای افراد مسن توصیه نمی شود (مگر اینکه تحت نظر پزشک خود باشید) .

بیضوی بخر

بسیاری از دستگاه های بیضوی دارای یک مانیتور بزرگ هستند که اطلاعات مفیدی در مورد میزان کالری سوزانده شده و سایر موارد مورد نیاز را نشان می دهد و همچنین می توانید تلفن همراه خود را به آن متصل کنید تا اطلاعات خود را به سایر برنامه های تناسب اندام منتقل کنید. هدف اصلی دستگاه بیضوی سرعت بخشیدن به سیستم جریان خون قلبی است و از طرفی به بهبود وضعیت مفاصل پایین تنه در افرادی که مشکل مفصلی دارند کمک زیادی می کند.

اسکی فضایی یا بیضوی خود به انواع مختلف بیضوی مغناطیسی و ژنراتور تقسیم می شود که نوع مغناطیسی آن دقیقاً مانند دوچرخه ثابت برقی است که کاملاً با برق کار می کند و قیمت بالاتری دارد. البته در مواقعی که برق وجود ندارد نمی توانید از چنین وسیله ای استفاده کنید (در مکان هایی که برای مدت طولانی برق وجود ندارد نوع ژنراتور توصیه می شود).

نتیجه

خوب حالا با بهترین دستگاه های هوازی برای کاهش وزن آشنا شدید، می توانید با توجه به شرایط خود یکی را انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید. مراقب باش که خرید دستگاه هوازی شرایط اقساط گنجانده شده است و نیازی نیست کل مبلغ را یکجا پرداخت کنید! همچنین ما در بازرگانی لطیفی با داشتن تیمی مجرب آماده ارائه خدمات پس از فروش به شما هستیم. خوشبختانه بازرگانی لطیفی به عنوان بزرگترین تولید کننده و وارد کننده لوازم ورزشی شناخته می شود و اکثر محصولاتی که در بازار مشاهده می کنید جزء مجموعه ما هستند. با برندی متفاوت برای اطلاعات بیشتر هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا